Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs...

Skaparen av Mortiscism.

15,277

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar,...

Skaparen av Mortiscism.

15,279

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben...

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben tillber samt sprutar satsen på...

Skaparen av Mortiscism.

15,281

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben tillber samt sprutar satsen på så glatt, men i Skåne...

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben tillber samt sprutar satsen på så glatt, men i Skåne på de ödsliga fälten man...

Skaparen av Mortiscism.

15,283

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben tillber samt sprutar satsen på så glatt, men i Skåne på de ödsliga fälten man spettekakorna sodomerar hårt och brutalt,...

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben tillber samt sprutar satsen på så glatt, men i Skåne på de ödsliga fälten man spettekakorna sodomerar hårt och brutalt, Västsverige är dock kanske bäst,...

Skaparen av Mortiscism.

15,285

Regionala skillnader.

I Östergötland alla alltid suger kön för att ta sig till scatparker och bastuklubbar så inbjudande, medan smålänningen föredrar ett billigt runk till rabatterat pris, gärna på diskreta inrättningar såsom handelsbodar och älgtorn, och i 08-land porrklubben såklart dominerar. Bortåt Västerbotten dom karga ensamfistningarna slaskar mellan porrtidningsbläddrandet och VHS-porrfilmerna. Ytterligare längre norrut i trakterna av Kågedalen våldsamheter sker till skogs där karamellklubbeollonen äro extra slemmiga och rövhålen förslappade som kratrar, och på Gotland man Hoburgsgubben tillber samt sprutar satsen på så glatt, men i Skåne på de ödsliga fälten man spettekakorna sodomerar hårt och brutalt, Västsverige är dock kanske bäst, för där runkas det mest!

NNNNNNNGHYYYYYYYYYYH!!!

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet...

Skaparen av Mortiscism.

15,287

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett...

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv...

Skaparen av Mortiscism.

15,289

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är,....

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden...

Skaparen av Mortiscism.

15,291

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos...

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt

Skaparen av Mortiscism.

15,293

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga...

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött...

Skaparen av Mortiscism.

15,295

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas...

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver...

Skaparen av Mortiscism.

15,297

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och...

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan...

Skaparen av Mortiscism.

15,299

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare...

Bussturen

Kliver på och stämplar kortet lite förstrött, chauffören ler brett och visslar efter min röv som det homo han är, sätter mig ner varpå färden mot Homoboda gå. Glidslem, dildos, gagballs och buttplugs rullar runt under dom diarréblöta tygsätenas randiga förvaringsutrymmen. Interiörbelysningen skiftar till rött och kåta stön börjar spelas när några läderklädda herrar kliver på vid Norra Tull och vi stannar inte förrän rallybanan äro fylld med kladdiga spermobiltävlingsåkare som även dessa stiger ombord,...

Skaparen av Mortiscism.