Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 511 512 513 514 515 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är kuken vaselintörstande och tvär, den...
Öhum?
Nu tror jag det är någon som tagit några NG och Fistermeier för mycket under pissoaren på Pizzabruket i väntan på sin Pervzone. 
(Fnys. För mycket svängbäddsåkande för herr Bengtsson. Igen.)
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga,...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp,...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay,...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken,...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken, kukar kukar och åter kukar...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken, kukar kukar och åter kukar, står, sprutar, och därefter mjuknar,...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken, kukar kukar och åter kukar, står, sprutar, och därefter mjuknar, homotider gay gay homotider, pungar...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken, kukar kukar och åter kukar, står, sprutar, och därefter mjuknar, homotider gay gay homotider, pungar töms och homofar skrattar, se...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken, kukar kukar och åter kukar, står, sprutar, och därefter mjuknar, homotider gay gay homotider, pungar töms och homofar skrattar, se nu homotomten med sin spermasäck...
Den obotlige homotomten.
När barnen har somnat och ljusen slocknat, ja då är föräldrarna uppe och super. Plötsligt från skorstenen sperma rinna, vad kan då detta vara, jo det vara homofar så tjock varpå han ned i huset låtsas bli kock, lagar bajspastej som en koprogay, in till mor och far nu smyga, fars ändtarm skall flyga, upp upp upp, min kuk liksom när vi besudlar vardagsrummets soffgrupp, sprutar säd på fejkskinnsoffan från Kastrup, i munnen far knullas tjoho tjohej, gay gay gay attjo anamma aj aj kapten, det kittlar så i baken, se tomten erotiskt strippas naken, kukar kukar och åter kukar, står, sprutar, och därefter mjuknar, homotider gay gay homotider, pungar töms och homofar skrattar, se nu homotomten med sin spermasäck flyr, mycket att böga inatt.
HGNNYH!
Sidor Föregående 1 … 511 512 513 514 515 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT