Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mmm, Luka-skinkor påminner minsann lite om Burak om han hade blivit lite mesigare och bytt ut uniformen mot kostym.
Hade Burak fått en ledande roll inom svensk politik så hade han garanterat piskat upp Kim Ljung och utpressat honom på pengar för alla obetalda Vulvos.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah han borde haft på sig en militäruniform eller motsvarande inför besöket hos Pappa Kim. Jag gillar DB-krukan som syns vid 0:40. En sädan vill jag ha och dricka sprit ur. Det roliga med de Nordkoreanska Vulvosarna är att man än idag skickar en fucktura till Pappa Kim och vill ha petalt för åkdonen ti-hi!

Tjillepitten

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah, och samtidigt så rullar fortfarande Vulvosarna omkring på Nordkoreas gator. Hihi!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jupp! Jag undrar ifall Pappa Kim själv har just en sån Vulvo? Det var väl en lyxpervsion av Vulvo 164 om jag inte minns fel.

Tjillepitten

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Tusen stycken Vulvo 144 var det tydligen och en massa annat bråte. Vet inte om Pappa Kim äger någon 164, men visst ser dessa åkdon ut att vara ToF att rattrunka omkring i.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah 144 var det visst. Det vore lite roligt om Pappa Kim kunde göra en ny beställning från Vulvo med löftet om att återbetala de gamla bilarna. Efter alla dessa år så vill nog Kim ha 1000 Vulvo XCP-40 eller något. Det borde finnas någon eller några på Vulvo som är PK nog att "gå" på hans fint.

Tjillepitten

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Det vore skoj, hähähä!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah ti-hi! Och Herkko kan agera medlare i förhandlingarna med Vulvo samt Regeringen som måste godkänna avtalet. Herkko for president!

Tjillepitten

10,459

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

*suck* Vad är ändå en natt i tungspermon? Nåväl... Antar att ni fögbyllon redan passerat 2,0 promille med kuken i hand?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Tyvärr inte håmo så jag sitter här och pattrunkar i tristess.

Tjillepitten

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Inte fögbull än men... *Kra-lack!* Snart så!

Skaparen av Mortiscism.

10,462

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Rätt takter, fögbyllo!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

10,463

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Vaknade nerkissad i soprummet 09:52 i ett grönt SULO-kärl (680 L) under några blöjor, plåster, fiskrens, Femina och härsken bearnaisesås innan jag snabbt tog mig till Glasis där Polsk Håmovodka och Sju"komma"tvåor sna... eehe... "införskaffades". Sädan snett över gatan till Fjantum där Gaymonster Munch, marinerade vitrövsklyftor, 8 Calzonge pissa och några andra färdigrätter från Dafbögs också "införskaffades".

Sädan en vansinnesfärd hem i spermobilen till LSS-kvarten där jag nu "kommer" att supah, ronka och äckla mig resten av dagen. Hoppas ni andra håmos snart ansluter i det glada könsumgänget!

SKÅL!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Och även om du vaknade vid 09:52 så hängde du på låset till Glasis redan 09:59 som ett sant fögbyllo kan jag tänka mig? Bussis var fucktiskt på väg ut genom plyfadörren innan 10:00 på väg ner till Bög-Torget och inrättningen för vuxendryck även han MEN så "kom" ett PMS på Nokian och planerna fick avbrytas, HAIWAN! Så nu sitter jag i boendet igen och måste invänta kvällen innan det ev kan supahs, fetta också...

Tjillepitten

10,465

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Fitt en bra tid. 10:03 på fittot. Dock inte lika bra som ditt 10:01 som jag sett, Bussis!

Nämen? Stackars lilla fögbyllo då! Aivan/sad

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

10:03 är inte illa dä heller ditt lille håmo! Mmm, så kan det "gå" när man lovfat att ställa upp på tråkigt padeljopp. "Scattebefriad" ersättning dock så alltid något men det är ju själva fääeeen att det ska "gå" av stapeln efter ordinare värksamhetstid. Det förhindrar mitt supahande då det kan omfitta viss spermobilkörning i storstaden. Hoppas vi kan stanna en stund på Himpa åtminstone. Det kunde bli en del av ersättningen kan jag tycka. Vi ska nämligen till en stasi-del som mer eller mindre angränsar till Himpa...

Tjillepitten

10,467

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Ahaaa! Men du får säkert några extra kottar å kapsyler som du kan byta mot dryckjom kan jag tänka mig, eller?

Skickar en Sju"komma"två digitalt samtidigt vi ronkrockar till detta!.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah jag får tänka på allt göttigt jag kan byta pängahna mot! Dom dära papperslapparna duger ju inte till annat jue. Värdelösa som runkpapper då dom inte "suger" upp säd eller urin så det är bäst att byta dom mot något användbart. Tar glatt emot din gåva håmo!

Tjillepitten

10,469

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Tjobööögh!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bussföraren skrev:

Bussis var fucktiskt på väg ut genom plyfadörren innan 10:00 på väg ner till Bög-Torget och inrättningen för vuxendryck även han MEN så "kom" ett PMS på Nokian och planerna fick avbrytas, HAIWAN! ...

Fi fäen! Aivan/sad Men kunde du inte ha sna-... Införskaffat drickan i alla fall?
...Eller tar den slut på något märkligt sätt innan kvällen då? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Nu så... *Kra-lack!*

Skaparen av Mortiscism.

10,472

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mortimer Mus skrev:

Nu så... *Kra-lack!*

Mums!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bleppe skrev:

Fitt en bra tid. 10:03 på fittot. Dock inte lika bra som ditt 10:01 som jag sett, Bussis!

Åh, rätta takter!
10:01, då måste man nästan ha stormat in, slitit åt sig första bästa drickan och sprungit till kassan! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mortimer Mus skrev:
Bussföraren skrev:

Bussis var fucktiskt på väg ut genom plyfadörren innan 10:00 på väg ner till Bög-Torget och inrättningen för vuxendryck även han MEN så "kom" ett PMS på Nokian och planerna fick avbrytas, HAIWAN! ...

Fi fäen! Aivan/sad Men kunde du inte ha sna-... Införskaffat drickan i alla fall?
...Eller tar den slut på något märkligt sätt innan kvällen då? Aivan/smile

Jo, problemet är ju att drycken inte kan vara i boendet så länge eftersom den har en tendens att försvinna på de mest mystiska sätt?

Tjillepitten

10,475

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Du har säkert en poltergayst som snor din dricka Bussis.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>