Sv: Dagens Ord: Hickrunka

Beskrivning: När man plötsligt börjar utföra onani helt ofrivilligt i mycket korta intervaller, oftast ett enda kort ryck med ena handen följt av några sekunders stiltje. En hickrunka brukar vanligtvis gå över av sig självt efter några minuter.

Thumbs up Thumbs down

Runkpolaren fick en kraftig hickrunka i lördags när vi satt och drack öl. Hickan framkallade en spya. Sedan gick vi ut på krogen! Aivan/biggrin Märkligt nog så kunde han fortsätta att supa efteråt utan problem, visste inte att en hickrunka kunde framkalla spyor!

Skaparen av Mortiscism.

Fickrunka under berusning har heller inte framkallat någon spya. Men vilken gayklubb "gick" ni till?

Tjillepitten

Mortimer Mus skrev:

Runkpolaren fick en kraftig hickrunka i lördags när vi satt och drack öl. Hickan framkallade en spya. Sedan gick vi ut på krogen!

Det är stil och finess det!

Bussföraren skrev:

Men vilken gayklubb "gick" ni till?

Ska vi gissa på "Blue Oyster Bar"? Kanske "Itmah Hutmah's"?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Jag tror snarare att Mortis "går" hit, dvs God homovän: https://www.google.se/maps/@58.5870129, … 384!8i8192

Tjillepitten

Aaah! Såg gemütlischt ut!

Jaaah, lite som Piccolo Mongo: https://www.google.se/maps/@58.5985776, … 312!8i6656

Tjillepitten

Ååhååhååååååå!!! Såg ju Ännu bättre ut! Fan... Norrpöking is the bajs!

Jaah men tyvärr har många fina hak som "Svea skeppet, Bögsbron och andra lagt ner eller ersatts av något mer vaniljo. Pubes Wasa är väl det första exemplet på hur man vill göra Norrpöking mer sliddjursvänligt.

Tjillepitten

*mummel mummel* Aivan/mad Mmm... Fi faan!

Såg nu att "God Vän" hade hela 4,0 i betyg.... Hmmm?

Jaaah men visst, här "låg" bögsbron innan den in"gick" i Linpökings vaniljouniversitet. Jag vill minnas att jag frågade Mortis om detta ställe men då han inte är ålderman så vistte han inget om stället. Där var mest Gayjvare som drack vanligt vatten och åt snurrepiller varpå man fick stänga. Men innan 22:00 hade dom hippie hour och 2 för 1 homo i bögbaren vilket man inte var sen att sexutnyttja. Idag ligger även Cp-enema i samma kåk, vaniljobio tyvärr. https://www.google.se/maps/@58.5892186, … 384!8i8192

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Jag tror snarare att Mortis "går" hit, dvs God homovän: https://www.google.se/maps/@58.5870129, … 384!8i8192

Feel! Först tog vi en snabbis till Lion Bar för en bärsa, där det faktiskt inte var slagge för en gångs skull. Vi blev inte ens mordhotade(?!). Aivan/scratch Sedan gick vi till det gamla vanliga stället, d.v.s. Brooklyn Bög Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Minsann? Aivan/smile Ser ut som om att man kunde tagit sin amfibie-spermobil till det stället då!

Tackar vet jag gamla homo-Wasa. Där kunde man bli mordhotad af väktarna 03:05 om man inte lyckats reta upp någon i skinnväst.

Tjillepitten

Det är penis upp på det!

HomoTrädgår'n har jag inte besökt ännu denna sommar, men stället har tyvärr oftast varit överbefolkat med vaniljos de senaste gångerna jag var där. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Hua!

Jag och mitt homocrew "kommer" aldrig in till staden. Blir man inte portad på cp-bussen så nog fan "kommer" hästsvansarna och jeflas.

Tjillepitten

Attsicken också! Men har inte du som homobusschaufför någon form av special-leg du kan visa upp och få extra bögig service då? På jobb som fritid...

Den som ägnar sig åt traffickingen på helger har jag jobbat med och han och jag är inte homos så att säga. "Kommer" inte hästsvansarna så ringer han på sitt överrunkslarm osv. Bussis fick faktiskt natta över hos hästsvansarna för 2-3 månader sedan pga det vaniljot och 4-5 andra som var icke gay.

Tjillepitten

Default/ai

Runt 04:30 den morgonen kom 3st straigtha vakter in i cellen och tyckte att det var dags att gå hem. Då jag har en bit från snuthäcken till hemmet ville jag stanna kvar varpå de 3 vanoljona drog ut mig. Jag fick tillbaka mina läderstrings, en tändare men inga cigg... Sedan började nästa resning då jag kallae chefsvaniljot för dvärg och Morgan Johansson... Det var dumt för med ett knapptryck så "kom" in i rummet 2 ToF:are...

Tjillepitten

...och då blef det hårda tag?

...inlåst i 8 timmar till men inte ett spår av skinnbatong eller ens vanlig batong...

Tjillepitten