Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Aaaah, visst e're.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Aaaah, visst e're.
Jag har svårt att behålla något "jobb" någon längre stund p.g.a.... hmm... det mesta. Vad borde jag jobba med egentligen?
Relationskonsult
Lavemangkontrollant
latrinkonässör
Pervoäktenskapstekniker
Det finns många spännande val.
Tack Ostis. Latrinkonnässör föll jag för. Har nu sökt till SärVux som håller i utbildningen. Dock är det rätt tuffa antagningsprov som du ser här nedan. 
![]()
Men skam den som ger sig! Återkommer om detta...
Shit va tufft.
Syster Märta sa att jag skulle bli klar med batongterapin när jag löst den här:
![]()
Känner på mig jag är färdig snart.
Aaaa... 
Det går lite trögt....
Har du räknat med Pi?
Pi....öhhh jaha? har det nånting att göra med piss?
Ja. *kiss kiss*
Jag har "semester" nu i en månad. Vad ska jag göra då? 
förutom att frekvent skriv i fittkramp bör du snarast ta kontakt med din lokala turistbyrå för att få rabattbiljetter till sommarens pervoevenemang såsom Pervalola-2015 , Kalmar-prevopop, Perv-out-West i göteborg.
Åkääj... Du som är bra på det där med att boka ånlajn kan väl göra det åt mig om jag skickar dig mitt Viza Brown kreditkort?
Alla uppgifter finns med i kuvertet.
Använder adressen från PP's sida:
C/o Märta-Greta Käkkisaari
Brunsåsgatan 13
456 33 Örkelljunga
Det är lugnt. Syster Latrina brukar vilja skriva upp numren på fram och baksidan av kortet. Det är visst nån farbror i den mörka gränden på fistargatan som tycke om siffror. Hon får visst olika roliga saker då i små påsar. Fattar inte hur det fungerar men men. Jag fixar det.
![]()
Varför är jag ett missförstått geni?
Vad har hänt med Harkel, Rabiesgrävling, Alkoholistvrak och Dverj? Saknar dom... 
Ja var är dom små liven? Sitter dom inspärrade alla på långvårdskliniken i Beckomberga?
Är inte det stängt? Eller är det just det "dom" vill att vi ska tro?
*tan tan taaaa* (dramatisk musik)
Harkel gifte sig med en fransk totalonanist och flyttade till Lyon där dom numera har öppnat en vegetarisk restaurang för intellektuella feminister.
Rabiesgrävling tog jobb som kolskyfflare på en osceanångare. Eftersom dessa drivs av olja så fördriver han tiden på atlanten med att underhålla kåta sjömatroser med stjärtspel med visselpipa.
Alkoholistvrak, började en ny karriar som elitsimmare. Det går än så länge trögt men han har förhoppningar att IOK ska anamma hans förslag om regler för kissbässänger som ska få honom att vinna ändå.
Dverj glömde Passordet som följd av traumatisk minnesblockering efter en gruppsexorgie med Gudrun Schyman och Tiina Rosenberg som urartade.
Tack för den informationen. Nu kan jag sova gott igen.
Vad ska jag hitta på för sommrigt idag då?
Jag tog en tugga av nånting grönt och knaprigt som syster fekalia hade lagat.
http://i.imgur.com/4j2IfEz.gif
Vad kan det vara för nånting?
Förmodligen dunder-SHÖMK odlat i Pripjat.
Tror du det är plutonium som gör det så gott?
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt