Sv: Dagens Ord: Bögkuvös
Beskrivning: Solarium
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bögkuvös
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Stackars Paul, han borde gjort som Kenta istället för att frottera sig med en sittkissare.
Böggrill.
Uttrycket var poppis på 70-80:talen då det ansågs vara ett fjolligt beteende när killar solade sig enbart för fåfängans skull.
-Hur kan Kenta vara så brun i Januari? Har han varit på Kanarieholmarna eller?
-Knappast.. Han är stamkund hos böggrillen vid Södermalmstorg.
Nu är exemplet stulet från Intranätet men ung Bussis hörde fucktiskt ordet "Böggrill" nångång på 80-talet.
Hmm, man kanske borde börja ge den mycket mer vanligt förekommande bastun namnet "bögugn"?
"Kom till Långvikens bögugn och töm pungen!"
Ti-hi! Bögugn är ett bra ord på en sädan inrättning. Brunkar ni andra håmon utnyttja en slik facilitet?
Länge sädan som jag padade pasttu.
Huvää perkelä! Men fan vad det skulle sitta fint nu. Även om det inte är fittkallt så är det pissruske-ruggigt brr!
Man kanske borde testa pasttun som mina förä-... Öh, som mina vårdare har skaffat, som har en välfylld ölkyl präxis utanför också.
Borde? Du SKALL göra detta omgående! Fäeen vad gött dä lät. Å andra sidan skulle den där kylen aldrig vara full, jag däremot japp!
Du kan få smaka på min bastu"korv" om jag får "komma" och löga mig!
Borde? Du SKALL göra detta omgående! Fäeen vad gött dä lät. Å andra sidan skulle den där kylen aldrig vara full, jag däremot japp!
Hähähäh, jag är tydligen den enda här som kan förvara sprit å bärsa hemma. 
Du kan få smaka på min bastu"korv" om jag får "komma" och löga mig!
Är det ost- & baconsmak på korven?
Det är det Mortis. Och inte lite heller.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bögkuvös