Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Märkligt... Bli bi-sexuell kanske och bara knulla bin?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Sidor Föregående 1 … 243 244 245
Du måste logga in eller registrera för att svara
Märkligt... Bli bi-sexuell kanske och bara knulla bin?
Bögah i en bi-kupa har alltid varit en hemlig dröm jag haft!
Jaah. Eller köra in sin vårtiga flottstock i en bikupa? Skulle nog bli en välklickad JewTube-vidjå.
Om det skulle! Och tänk vilken jättesvullen megastor balle man skulle få!
Mmmm, oooh, aaaaaah! Jaaaaah...
Vi borde göra natur(ist)program likt han Steve Perwin gjorde. "Wooow, look at that megapenis!" och så smyger man närmare en blottande bög iförd endast en djungelhatt.
Du vet vad man vill ha ditt lilla fögbyllo där...
Mhm! Och jag tror att du skulle platsa in pra i serien. Utklädd till Crocodile Dudde. "Do you call that a dildo?"
Vi borde göra natur(ist)program likt han Steve Perwin gjorde. "Wooow, look at that megapenis!" och så smyger man närmare en blottande bög iförd endast en djungelhatt.
Hähäh! Oh, crikey!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/n … 15-miljard
Hm. Jag hoppas i så fall på ett herrbad i samma stil som "Flottans badhus" så att flödet av turister till Himpa ökar. Badet ska ha en strikt klädkod: String, gubbtanga eller ingenting alls.
Oavsett hur man är lagd politiskt så finner jag detta fantastiskt efterblivet:
Nick Alinia gör OK-tecknet.
Ledarsidan hos landets största dagstidning: "Nick Alinia gör högerextrem gest!"
Källa: Några anonyma användare på 4chan med livlig fantasi, cirka år 2019.
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/Wv7 … t-s-studio
Redan i mellanstadiet så lär man sig att ett internetforum inte är en trovärdig källa.
Eller är hela ledarsidan på Aftonbladet ett dagcenter för intellektuellt funktionsnedsatta? Det borde vi kanske skriva en lång konspirationsteori om och posta på 4chan med tillhörande bilder? Då blir det tydligen automatiskt sant om man följer samma logik! 
Aftonhoran är oporritiskt socialdemokratiskt så det korta svaret är jah dom är mega-CP. Ännu roligare är att några på Stasi-TV känt sig kränkta av Nazist-Nick ti-hi! Padelspelare…
Håller mer er två håmos fullständigt!
Jaah! Och när blir OK-tecknet rasistiskt? När Nicke gör det? När Trump gör det? När Åkesson gör det? När Uffe gör det? När Maggan gör det? När någons gamla farmor gör det? När jag gör det? När Bamse och Lille-Skutt gör det? O.s.v, o.s.v... 
Nu snackar vi konst: https://www.friatider.se/politiker-bajs … ttets-golv
Jah! Jaaah! 
"Akuta magproblem", nä det köper jag inte. Politikern blev självfallet avundsjuk på all konst, fick ett raseriutbrott och skapade därför sitt magnum opus mitt på golvet.
Sidor Föregående 1 … 243 244 245
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips