6,101

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Märkligt... Bli bi-sexuell kanske och bara knulla bin?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bögah i en bi-kupa har alltid varit en hemlig dröm jag haft!

Tjillepitten

6,103

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah. Eller köra in sin vårtiga flottstock i en bikupa? Skulle nog bli en välklickad JewTube-vidjå.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Om det skulle! Och tänk vilken jättesvullen megastor balle man skulle få!

Tjillepitten

6,105

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Mmmm, oooh, aaaaaah! Jaaaaah...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Vi borde göra natur(ist)program likt han Steve Perwin gjorde. "Wooow, look at that megapenis!" och så smyger man närmare en blottande bög iförd endast en djungelhatt.

Tjillepitten

6,107

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Du vet vad man vill ha ditt lilla fögbyllo där...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Mhm! Och jag tror att du skulle platsa in pra i serien. Utklädd till Crocodile Dudde. "Do you call that a dildo?"

Tjillepitten

6,109

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bussföraren skrev:

Vi borde göra natur(ist)program likt han Steve Perwin gjorde. "Wooow, look at that megapenis!" och så smyger man närmare en blottande bög iförd endast en djungelhatt.

Hähäh! Oh, crikey!

https://youtu.be/gDm0jNpkczk

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/n … 15-miljard

Hm. Jag hoppas i så fall på ett herrbad i samma stil som "Flottans badhus" så att flödet av turister till Himpa ökar. Badet ska ha en strikt klädkod: String, gubbtanga eller ingenting alls.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Oavsett hur man är lagd politiskt så finner jag detta fantastiskt efterblivet:

Nick Alinia gör OK-tecknet.
Ledarsidan hos landets största dagstidning: "Nick Alinia gör högerextrem gest!"
Källa: Några anonyma användare på 4chan med livlig fantasi, cirka år 2019.
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/Wv7 … t-s-studio

Redan i mellanstadiet så lär man sig att ett internetforum inte är en trovärdig källa.
Eller är hela ledarsidan på Aftonbladet ett dagcenter för intellektuellt funktionsnedsatta? Det borde vi kanske skriva en lång konspirationsteori om och posta på 4chan med tillhörande bilder? Då blir det tydligen automatiskt sant om man följer samma logik! Aivan/good

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Aftonhoran är oporritiskt socialdemokratiskt så det korta svaret är jah dom är mega-CP. Ännu roligare är att några på Stasi-TV känt sig kränkta av Nazist-Nick ti-hi! Padelspelare…

Tjillepitten

6,114

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Håller mer er två håmos fullständigt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah! Och när blir OK-tecknet rasistiskt? När Nicke gör det? När Trump gör det? När Åkesson gör det? När Uffe gör det? När Maggan gör det? När någons gamla farmor gör det? När jag gör det? När Bamse och Lille-Skutt gör det? O.s.v, o.s.v... Aivan/rofl

Skaparen av Mortiscism.

6,116

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Nu snackar vi konst: https://www.friatider.se/politiker-bajs … ttets-golv

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jah! Jaaah! Aivan/yahoo
"Akuta magproblem", nä det köper jag inte. Politikern blev självfallet avundsjuk på all konst, fick ett raseriutbrott och skapade därför sitt magnum opus mitt på golvet.

Skaparen av Mortiscism.