Sv: Här postar vi allt möjligt
Jaah, hade snoppats på fler bilder men kunde inte "komma" nära nog pga avspermningarna.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 733 734 735 736 737 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah, hade snoppats på fler bilder men kunde inte "komma" nära nog pga avspermningarna.
Får man kottar och/eller kapsyler för inskickade bilder?
Nja tyvärr inte men har fått ett antal Fistlotter genom åren för mina håmobilder. 30kr var väl den bögsta vinsten tyvärr.
Ja, men 30kr får man ju ändå en smutsig Litauisk bögtwink för i Norrpökings hamn ju.
För 15 reichsdaler kan an få mig och ett sugmärke på valfri platz! Men visst skulle man cumtakta andra medier som QX och eller Piff så kan man nog dra ut ett par spänn till. Nu hatar jag pubesmedia så därför håller jag mig till gräsrövrötterna.
Mmh! Detta fitt mig att tänka på min prao-platz på gamla brandstationen i Finspång cirka 2004. Daddybears överallt, inte en frammis i sikte och en müsig BDSM-källare med dunkel belysning! Vilken arbeitzplatz!
Ja, men 30kr får man ju ändå en smutsig Litauisk bögtwink för i Norrpökings hamn ju.
Eller ett par långhylsor på systemet! 
Mmh! Detta fitt mig att tänka på min prao-platz på gamla brandstationen i Finspång cirka 2004. Daddybears överallt, inte en frammis i sikte och en müsig BDSM-källare med dunkel belysning! Vilken arbeitzplatz!
Bleppe skrev:Ja, men 30kr får man ju ändå en smutsig Litauisk bögtwink för i Norrpökings hamn ju.
Eller ett par långhylsor på systemet!
Då känner du säkert till det lilla müsiga militära ToF-rummet i bögberget INNAN vård-CP-centrum byggdes. Den där "lilla" hemligheten som Cummunen skulle visa upp innan rivningen.
*brrrrrr* Kan någon värma mig? 
Jorå! Kryp ner i min kladdiga bädd. 
Låter nästan som det är dags för en... BÖGHÖG!!! Nu ni gossar skall ni få!!! *Hoppar glatt in i den kladdiga bädden med min hydda på 110 kilogram*
Btw så tar jag med mig "Styggen" så han läxa upp er i sin DB-stuga vartefter: https://www.visitdalarna.se/gora/sevard … gen-stugan
Tack snälla ni. Kan man få en gylldene dusch också tro?
Låter nästan som det är dags för en... BÖGHÖG!!! Nu ni gossar skall ni få!!! *Hoppar glatt in i den kladdiga bädden med min hydda på 110 kilogram*
Tjohej, så det knakar och klafsar i bädden!
Btw så tar jag med mig "Styggen" så han läxa upp er i sin DB-stuga vartefter: https://www.visitdalarna.se/gora/sevard … gen-stugan
Tänk denna lya inklusive cosplay! Tre twinks utklädda till de tre små grisarna och en daddybear utklädd till stora stygga vargen! Flaffa!
OOOOH, AAAAAH, FLAFFAAAAAAA, vilken megafögbyllodröm Mortis!!! *oral bu*
Först kom den stora stygga daddybearvargen till den första lilla twinkgrisens hus av halm.
”Lilla twink-gris, lilla twink-gris, släpp in mig i ditt hus!” sa stora stygga daddybearvargen.
”Nej, nej, nej, jag släpper aldrig in dig.” sa den lilla twinkgrisen.
”Då ska jag pusta och frusta och knulla sönder ditt hus.” sa stora stygga daddybearvargen.
Daddybearvargen knullade sönder huset på nolltid med sin jättedrule.
Den lilla twinkgrisen blev bunden som den lilla sub-fjollan han var och fördes iväg till stora stygga daddybearvargens dungeon.
Mmmm... Känns som något som mycket väl skulle kunna visas på Bolibompa 2025.
Skulle det vara så kan jag tänka mig att börja se på Stasi-TV igen. Megabögiga pervoprogram varvat med något kulturprogram som "Efterlyst". Tittar oroligt ut genom jutesäckarna och ser Norrländsk flensost mixat med fittregn. Ångrar direkt att jag åtog mig NV nu... SHARMOTA!
Och det blir alltid värre framåt natten...
Vi stödsuper åt varandra digitalt nu! *langar en Bläckan* Skål håmo!
*Klunk, klunk, runk!* Ahhh, tackar pervobroder!
*KRA-LACK* 
Skål CP-cumrat där! 
Jaah-haah! Då sätter vi i gång igen då. Skål på er homon!
Skål, stjärtryttare!
Sidor Föregående 1 … 733 734 735 736 737 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt