Sv: Dagens Ord: Bak potatis

Beskrivning: När du vaknar upp i en svettig etta på 18 m2 och har ingen aning om vad som hände igår, du känner dig som filmen ”hangover”. Du vänder dig till Gud för att dra en slutsats. Det slutar med att du blir nekad av Gud.

Thumbs up Thumbs down

Nog har det hänt att man har vaknat halvbakis i en svettig etta. Men istället för att vända sig till Gud för att dra en slutsats så har jag snarare tagit mig hem och lagt en vanlig sats.

Skaparen av Mortiscism.

När jag läste om en svettig lägenhet "kom" ett luddigt fyllminne upp från bögan på 2000-talet. Jag och mina vänner från dåtidens värksamhet hade varit på Harrys och skämt ut oss i vanlig ordning men så när haket stängde så "gick" vi hem till en cumrat och fortsatte supah. Jag kraschlandade på en skinnsoffa där jag vaknade upp flertalet timmar senare genomsvettig då detta var på sommaren. Fyllsjuk som en padelspelare fann jag en halvtom långburk som jag drog i mig och bögade gräva efter fimpar i en röverfull askkopp. Runkpolaren som bodde i den lyan satt och snarkade i en fåtölj och jag insåg att jag var tvungen att ta mig hem. Kollar ut genom fönstret och först då inser jag att jag hamnat i Hascheby och i ett av de kissgula böghusen på Bäck(en)gatan.

Jag telefånerade en (runk)bulle och for hemåt. Väl hemma så möttes jag av ett jätteläskigt och ilsket sliddjur... Cumtentan av detta är att vara gay och inte bo med gnälliga kärringar. Vad man också kan cumstatera är att det var bättre förr då man kunde "gå" utomhus även på natten och i Hascheby utan att bli knollad, robbad och knivad av zoomaliska negrer.

Tjillepitten

Hihih, jaah! Det var präxis en sådan (f)etta jag också vaknade i! Aivan/biggrin
Bäck(en)gatan 34 för att vara exakt, för cirka 15 år sädan. Vi hade supit hela natten, väktare hade varit på besök någon gång run(k)t soluppgången eftersom någon haiwanes-granne hade ringt efter störningsjouren. Lägenhetens enda byrå hade huggits sönder med en yxa, något sliddjur hade spytt i handfatet så att det hade blivit stopp. Själv vaknade jag på golvet (fortfarande full istället för bakis) med blue balls samt fjång bredvid ett annat sliddjur som legat tätt intill mig, ty jag var vaniljo på den tiden... HUGA! Aivan/scare Aivan/bad

Eftersom man var ung och ToF så trampade jag hemåt genom hela stan på en gammal hoj.

Skaparen av Mortiscism.

Åh fy fääeen! Vilket hålligång det måste varit. Och vad pervigt att vi har fylleminnen från samma gata dessutom! Jag minns inte vilket nummer vi befann oss på dock men det var längre ner mot Haschebygatan.

Tjillepitten

Rähähä! Jaah!
Kände något slan som bodde i samma trappuppgång, ett annat slan bodde dessutom högst upp i 44 (präxis i korsningen med Haschebygatan) vid något tillfälle och något tredje dårhushjon som bodde lite längre bort på 4. Dä va täjder dä!

Har jag berättat att jag tappade run(k)t 10 kilo den våren/sommaren enbart för att jag alltid cyklade dit och hem när det skulle supas? (Nästan en mil i enkel riktning.) Aivan/lol

Skaparen av Mortiscism.

Berätta mera... Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Man borde göra Hascheby ToF igen det står nu klart. Stället är ju inget större fel på bortsett från "nybyggarna". 10 pannor?! Låter som rena hälsokuren jue. Vart hemdragen till en stupfull frammis som bodde på Plåtslagaregatan, mitt emot fitt-Mirum. Hursom blev det ingen action då hon slocknade, jag drack upp så mycket sprit jag orkade med och åkte runkbulle därifrån ner till Blå Böghuset. Full som få men slapp ju lukta fisk åtminstone. Hemska tanke.

Tjillepitten

Du äro min "keeper"...

Åh, vilken tur att hon slocknade. Och vilken bonus med gratis sprit!

Yepp, ungefär 10 pannor. Åt som en twink, men söp och trampade hoj varje helg som en daddybear! Fi faen vad man trampade run(k)t på den tiden, CP-cykel eller Östbögatrafiken var det enda som gällde. Idag hade man väl drunknat i pungsvett/rövsvett innan man ens "kommit" fram till centrala delarna av stan.

Skaparen av Mortiscism.

Jag bara älskar dig Mortiiiis!!!

Ti-hi! Jaah gratis är gott och blir det inget ligga så får man ta för sig av annat. Cykla vet jag inte när jag gjorde sist. Däremot så "lånade" jag en cykel på Drottninggatan och detta var när det fortfarande låg ett hambögerhak i Horsals-porrken. Min färd mitt på ljusan dag gick i illfart heeela vägen till korsningen St Pervsgatan och Östra Homonaden där vi skulle supah. Supah gjorde vi, rökte vattenpipa och förde ett jävla liv. Lägenhetsinnehavaren extraknäckte som nasare av sexleksaker så hon drog fram en resväska från Intima packad med diverse krejjor. Tills denna dag så vet jag inte vad syftet var. Skulle det bli en gangband på 15 pers eller ville hon kränga grejorna? Det slutade med att någon (inte Bussis) snott med sig en lila dildo modell större. Den "kom" aldrig tillbaka igen. Efter det så begav vi oss till Wasa för att supah mera. Fina tider dä!

Tjillepitten

Rähähähää! Rätta taker Bussis!

Bleppe skrev:

Jag bara älskar dig Mortiiiis!!!

Nämen då! *Fjollvink.*

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/rolleyes

Åh så mysigt. Homosexuell kärlek som sprider sig!

Tjillepitten

Mysa?

Jaaah!!! BÖGAH!

Tjillepitten

BÖGAH!

Skaparen av Mortiscism.