Sv: Dagens Ord: Bussbög
Jajamensan!
*nickar glatt*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bussbög
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jajamensan!
*nickar glatt*
Hitta ett ödehus, lämna kvar fekalier och/eller runkpapper upp till stugan. Börna upp spår med Spermobilen. Tids nog kommer en hög ungdomar ditt, stinna på RedKnull i sina Epas. Då hänger du ut dolmen.
*antecknar frenetiskt i fekalieskrift med fingret på väggen*
Hmm. Har ju kört lite "örban exploräjtön" och känner till ett flertal ödehus. 
Kolla in Malmölandet (Braviken) till exempel, finns typ 20 olika tomma lyor i området som kan tas över av homofiler. Nackdelen är att det kan vara svårt att ta sig fram, men vad gör man inte för att få lite snabel? 
Här omkring finns det också en hel del. Typ runt Ruda/Högsby. Annars får man väl bygga ett nytt (som ser sunk ut) på ett bekvämt ställe istället.
Jaha se där ja Mortis... Jo Malmölandet innehåller en hel del ödehus osv. Men också ett antal bergrum m.m. Oljeförvaring säger dom, jo tjena! I händelse av krig/kris vill folk ha träck. Träcket finns påRamshällskajen, central-pervolagret för urindrivande medel.
*Flämt!* Ett hemligt lager för det bruna guldet?!

Yes absolut, centrallagret för Norrpökings bruna guld. I ofred är det viktigt att säkerställa ett jämt flöde av fekalier till oss pervade bajsbögar. Från Fitta.se syns bajsbergrummets kladdiga ingång: https://www.hitta.se/kartan!~58.61371,1 … ?usergeo=1
Känner att jag måste besöka Norrpöking snart när man läser sånt här! Kan man få kinesa hos någon utav herrarna då isf.?
Visste väl att jag kunde få hem dig om än så över en kladdig natt.
Schysst! Jag tar med HÖMK och bjussar på. 
Mortis kanske också kan få sova över?
Ser inga problem i det, trekant samt att vi kan leka tåget... *Dagdrömmer mig bort nu..

Bra idé! Bajsbergrummet ser lite svårintaget ut, men det blir inte lika svårt om vi är tre. Vi får dela på det bruna guldet. 
Det är lite lättare att ta sig in i det gamla pervoberget i Lindö.
Bra idé! Bajsbergrummet ser lite svårintaget ut, men det blir inte lika svårt om vi är tre. Vi får dela på det bruna guldet. 
Det är lite lättare att ta sig in i det gamla pervoberget i Lindö.
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bussbög