Sv: Vem är skyldig?
Vem har varit i Ängelholm? Skulle köpa kladdkaka men fick se pörr! https://www.newsner.com/nyheter/ica-max … le-svimma/
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Vem är skyldig?
Sidor Föregående 1 … 40 41 42 43 44 … 71 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vem har varit i Ängelholm? Skulle köpa kladdkaka men fick se pörr! https://www.newsner.com/nyheter/ica-max … le-svimma/
Jesusfistus!!!
Jag är oskyldig! För vaniljo...
Säg inte det, det fram"går" ju inte vad för typ av pörr det rörde sig om. Jag gillar detta: "Sofia fortsatte sedan handla men innan hon lämnade butiken gick hon tillbaka till skärmen som visade porr. Men då var den avstängd." Ti-hi!
Det gör det hela betydligt mera komplicerat...
Jag hade nog "stått" kvar vid skärmen till någon ToF-vakt ihop med vita rockar anlänt jaaah! Alternativt "lånat" hem skärmen.
Det skulle du gjort rätt i, min lille söte rattrunkare där! *ti-hi*
SUPAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dock inte för stackars Bussis då det är vaniljoarbeitzhelg i möra. Jefla dagcenter!
Nämeeen...
Stackars dig! Tar en extrarunk bara för dig!
Usch jaaah! Vad o-cp att sitta och dricka Kuka Cola utan alkohol...
Usch blähjaaah!
Kuka-Cola äre väl inge fel på!
Den där söta drickan med en liten hint av kuk som man aldrig få nog av... 
Själv gillar jag Kuka-Cola (popped)Cherry, men har inte sett till den i varuhusen på ett tag nu och börjar bli orolig! 
Inget fel på drickat men avsaknaden vad avser alkoholen är inget roligt. Den där med Cherry tror jag finns på Fitty Gross fortfarande.
Den e slut på Fitty Gross, skylten är dock kvar. Det verkar som att man beställer in ett skitfjuttigt parti åt gången, typ så att det tar slut efter en vecka, men det kommer inte någe mer på några månader, o.s.v... 
...Å den finns inte på FittICA Maxi eller BögWillys, så i Ingelsta ser det kört ut. Vråla gärna till om du hittar den nånstans!
Hörde från en kompis kompis att det hela är Vladimir Putins fel.
Alla Ukranska Cherry pervs måste nuka ryssar istället för att framställa det ack kända Cherry extraktet som används i Kuka-cola popped cherry.
Visste ni att processen för att framställa extraktet skulle va oerhört trevligt för oss män. Bleppe kan förklara!
Nå, nu har jag lyckligtvis hittat ett alternativ! På FittICA Maxi's "All scatvärldens mat"-hylla så säljer man Kuka-Cola (popped)Cherry Vaniljo. Den är tyvärr dyrare än den vanliga Kuka-Cola (popped)Cherry och innehåller vaniljo, men det får kanske duga så länge.
Bleppe kan förklara!
Eeeeeh? Oookej...
*ahum* Få se nu... Man låter helt enkelt körsbären jäsa till sig i mitten/snett bakåt/vänster i sin vb under 33 dagar och fyra timmar. Sedan vrider man ur körsbärssaften i ett smått begagnat bäcken från Landstinget och hettar upp det hela till exakt +78,3° under lock i 811 minuter över en öppen eld bestående av 53% svensk björk, 22% finsk gran, 14% västafrikansk bubinga, 6% norsk lönn och 5% haitisk ebenholtz. Efter det silar man dryckjomen genom ett tygsäte från en MAN-buss som gått mellan Hageby C och Kvarnberget åren 1998-2006 dagtid.
Efter denna enkla process ska det hela snabbt frysas in i 2,2 månader och bli helgat av en lytt voodoopräst i ljusrött raff-set under ett gemensamt kraftigt alkoholrus i valfri Folkets Hus-lokal i mellansverige.
Och efter dessa 2,2 månader tinas det hela snabbt upp i en slabbig och dammig pizzaugn hos den lokala babbeluringen och portioneras upp i 70ml. behållare som skickas till The Kuka-Cola Company.
Jisses! 
Vad händer om man hettar upp det hela till +78,5°, skiter i att använda haitisk ebenholtz i elden och låter voodooprästen bära ett blått raff-set istället?
Det vågar jag inte ens tänka på, min pervige vän! 
HUGAH!
https://www.vlt.se/2022-11-09/efter-mis … cksvattnet
Misstag? Snarare genidrag! 
App-solut! Vem gillar liksom inte när det kommer brunt vatten ur kranen? Det är då man ställer sig i duschen och låter sig afnjuta andras exkrementer över sin nakna men kåta kropp!
Gratis kladdkaka direkt från kranen!
Sidor Föregående 1 … 40 41 42 43 44 … 71 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Vem är skyldig?