Sv: Här postar vi allt möjligt
Uppdatering: Och där var Tallisen slut! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 321 322 323 324 325 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Uppdatering: Och där var Tallisen slut! 
Så det kom fram helskinnat? Sedär. 
Vassego! Själv föredrar jag nu för tiden att blanda med Kuka-Cola Cherry.
Redan slut? Påminner lite om min före detta granne (numera avliden) när hon fick en flarra vin.
"Va? Näee, dä behövdes inte! Jaha, tack! Dä ska inte bli gammalt!"

Som en annan pervopolare brukade göra i våran ungdom när han anlände festen med en hela whisky var att genast kasta iväg korken med orden: "Den behövs aldrig mer!"
Låter som en rutinerad pervopolare! 
Jaaaaah! Mycket. 
Åhh, tänk om man hade kunnat vara en urban pervexplorer i Norrpöking på 80-talet. 
Och inte nog med att en skaplig lägenhet innanför homopromenaderna kostade mindre än en årslön för en vanlig knegare, man kunde tydligen bo gratis vid Pungsgatan när det begav sig! 
https://web.archive.org/web/20180622021 … -vaningen/
Rähähä! Peter är en hyvelns kille! Sånt där gillar vi!
Och på tal om förstörelsemani... Denna fick vi se i (s)kolan när kampanjen "STOPPA SABBET!" var på spermatapeten på det glada 80-talet.
https://youtu.be/VNn41qg2XME?t=1314
Bara det att hela den filmen och kampanjen fick precis motsatt effekt! 
Det har man läst om. Alla ville plötsligt gå ut och göra som Pullo Rumpberto, slå sönder telefonkiosker och träna sajdkix, liksom bara! 
Präciiiiiiiiiis! 
...och att tagga! 
Klassiker: https://youtu.be/lSRi8rnejTc 
Verkligen! "TJÄNAAH!" och "Äe, de e lunch!" har ju nästan blivit standard när man umgås med somliga pervs.
Och "plopp"-ljudet, som inte riktigt brukar sitta på första försöket om man har en snus i överläppen. 

Hehe. Kan tänka mig hur sexigt det ser ut när herr Mus gör det ljudet med en fet General lös i öfverläppen!
Ser väl lite ut som en scen från valfri Åsa-Nissefilm kan jag tänka mig. 
Nässeeeeeeh!
På tal om Nässeh, efterlyser Åsa-Nissefilmer i form av torrenter. 
Är sugen på att inleda ett litet projekt, men är inte så pepp på att behöva beställa dessa doningar för 600 monopolpengar inklusive frakt:
Jag ska hålla brunögat öppet efter sådana torrenter. Guu' så sexig han är! *flaffa*
Gött.
Ja verkligen, man får ju automatisk frontalutlösning med dubbel BU av att bara titta på omslagen! 
Speciellt bild 2, tänk att Nisse skjuter "skarpt"...
Speciellt bild 2, tänk att Nisse skjuter "skarpt"...
MMH-MMMH! 
*Fap! Fap! Fap!*
YODDILAADI-HÅÅÅH!
*Schplfft!*
*slick sug svälj*
Ansiktsuttrycket Nisse ger på bilden när han "kommer" i bild 2 och sperman rinner ur (urinrörs)mynningen...
Oooh så härligt du skriver! 
I bild 1 ser man kåtchocken de båda får när en nerskiten VB dras af och ett bajsigt samt hårigt könsorgan drages fram.
Sidor Föregående 1 … 321 322 323 324 325 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt