Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Ååhåå! Man kanske skulle köpa sig en f.d. civilare och leka... eeh... civilare och skrämma moppeligister och A-traktorpacket. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Jaah eller "gripa" söta ladyboys, sub-gimpar m.fl ti-hi!

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

"Bögvallas Glada Gossar - Överskottslager". Redan vid entrén så möts man av en skylt där det står "Är du tillräckligt ToF för att handla här?"
Präxis som i "Falling Down" så finns det ett hemligt rum i butiken.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Vilken affärsidé du Mortis! Vad det skulle locka dit MÖP-iga herrar också. Det hemliga rummet skulle vi ha i berghangaren för att kunna tillgodose allas beg... ehh behov!

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Berghangaren jah, det hade jag gärna köpt loss af cummunen om jag hade haft väldigt mycket stålar...

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Tyvärr ägs den af ToF-Försvaret än idag och bevakas av DB-militär. Det är nog tur det för hade Cummunen ägt stället hade det med säkerhet plomberats alternativt byggs om till ett museum med... MENSKONST!

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Jisses!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Mmm, du vet ju hur det brunkar "gå" när kärringar får bestämma. Det skulle säkert kunna inrymma en stor padelhall om dessa fick bestämma. HAIWAN!

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Yepp.
Man borde göra likadant som man gjorde med Sävebasen, öppna ett ToF-militärflygmuseum.
Linpökings flygwaffenmuseum har ju mängder med magasinerade plan som inte får plats i deras utställning, bara å köra dessa till Norrpöking vet jah!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Yes det var vettigt att behålla Säve och att det blev Pervoseum! På tal om Linpöking så minns jag från min pungdom att det museumet var betydligt mindre runkt 90-talet. Bl.a stod en "Tunnan" utomhus som man fick provsitta i. Svänska Luftwaffe har på tal om annat fått hem två stycken "Pervcules"-plan, dock utan vingar av någon urfittad anledning.

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Stämmer pra dä angående Linpöking. Minns ganska bra hur det såg ut innan ombyggnationen, det var många plan som stod utomhus på den tiden.
Runkvänligt med Pervcules-plan, men ja, onödigt att ta in om man ska skita i att sätta dit några vingar. (Flyger ju jättebra utan.)

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

KÖPES: Någon rolig överraskning. Max 100 kapsyler.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

En kappsäck bakisbajs?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Eller en rulle transexuella sopsäckar från Bögtema som du fyller med ditt bruna guld. 50 spänn bara så blir det pängah över till varmkörv: https://www.biltema.se/hem/kok-och-hush … 2000061613

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Mums!
Finns äfven i blå eller svart färg om man tycker att det transa-transparenta förstör själva (r)överraskningen genom att man direkt kan se vad påsen innehåller för godsaker.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Ääh va f... Jag köper allt! https://www.blepp.se/f/hy.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Mindre ToF-produkt. Ätbar jaah om man gillar smaken av mest fittron och inte bajonäs eller peppar: https://handla.ica.se/produkt/2130261

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Den där faller nog Bleppe i smaken skulle jag tro. Gillar ju saker från havet... Pra tipz håmo! Testat den där tyska starka fittchupen jag tipzade om då?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Nein jag har ju inte gjort det. Fääeen, visste att jag glömt något men det skall bli!

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Det är brrrrra pervocumrat Bussis! Intressanta BU:s...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Nå håmo-gutter! Vad säger ni om att köpa loss detta i Norge? https://e24.no/naeringsliv/i/K8rdpG/ing … sib8okD4MQ

Tjillepitten

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Ååh! Det vore något.
Och konstruerat av riktiga män från "äran och hjältarnas land"?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Fittkramps köp & säljmarknad

Värkligen! SIM HALL! Och så lämpligt att det är en platz där man skjutit torpeder ifrån. Men vi ska skjuta BS-1:or mot alla som inte passar in i våran bögiga skärgård!

Tjillepitten