13,676

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret...

Skaparen av Mortiscism.

13,678

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker...

Skaparen av Mortiscism.

13,680

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka...

Skaparen av Mortiscism.

13,682

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar...

Skaparen av Mortiscism.

13,684

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga...

Skaparen av Mortiscism.

13,686

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak,...

Skaparen av Mortiscism.

13,688

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes...

Skaparen av Mortiscism.

13,690

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla plötsligt hördes fisa, han plockades...

Skaparen av Mortiscism.

13,692

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla plötsligt hördes fisa, han plockades av bylingen i finkan in,...

Gråväder.

Ute så mörkt och kallt, dimman ligger tät på morgonen över Kalmarsund, inne i staden skepnader röra sig i mörkret och flaffande ljud utstöta, folk som förbi mig går uttrycker tysta ynfningar. Inne på pervo-tavernan gråtrunkare träffas över lite seglardricka och manligt samkväm i värmen som uppstår mellan svettiga kroppar och vårtiga kön luktande gammal vårtsvinsfilé i vaselin, den gemytliga miljön kåthet skapar framför brasans sprak, dra i min spak, se där länsman komma in med dragen batong, alla ombedes penis visa, men då Ostfralla plötsligt hördes fisa, han plockades av bylingen i finkan in, nu han smaka KBT, vaselin!

Gnyyyf!

Skaparen av Mortiscism.

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,695

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré...

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack...

Skaparen av Mortiscism.

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån...

Thumbs up Thumbs down

13,698

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker...

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla...

Thumbs up Thumbs down

13,700

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon...