Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Va konstigt. Det kanske var brandövning?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 147 148 149 150 151 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Va konstigt. Det kanske var brandövning?
Ja.
?
Varför skulle dom annars rusa, med din lilla bruna son?
en timme till fredagsmyset. hur har farbror Bleppe tänkt att piffa upp fredagen?
Jag ska försöka sätta rekord i "Tyngst vuxenblöja" och bli inskriven i Guinness Pervobok. Har därför laddat upp rejält med både Norrlands Gul Dynamit och härskna kebabrullar. Sedan ska jag lura alla nere på SärVux eftersom det är 1:a april.
Själv då?
Åhh Guinness Pervobok har jag hört talas om. Kommer det dit en pervokontrollant med tidtagarur, analdildo och måttband?
Syster Märta har nån överraskning på gång. Det var mycket tissel och tassel.
Äsch! Just när vb:n började likna en upp och nervänd luftballong så sprack den innan pervokontrollanten hann mäta och c:a 20 kubik gul brun vit sörja vällde fram över Stortorgets kullerstenar. Men skam den som ger sig. På fredag försöker vi igen!
Vet du vad dom tisseltassade om nu?
Mysko. Dom är så hemlighetsfulla. Snappade upp några lösrykta ord: "hopplöst fall" "kvadruppel batongterapi" "skenkissdränkning" "överljudssvängbädd"
Låter spännande.
Tror du det betyder att jag snart blir frisläppt?
Ja. Det tror jag absolut! Verkar ju ändå rätt skoj att vara på ÖIA.
Jadå. jag litar helt och hållet på syster Märta och hennes behandlingsteam. Dom är så professionella.
Får jag låna en utav dom?
Vassego, här får du syster Brutalia. *fniss*
Tack.*SMOCK* *DUNSLE* *kvitter kvitter* *vaknar upp* Me.. men... men vad hände? Varför ligger jag plötsligt med någon slags kramtröja fastbältad i en sjukhussäng för? Ostis, vad händer? Eller det var inget. Nu kommer hon in här så jag kan fråga henne direkt.
- Jo syster Brutalia... Varför... *smack* *spänn* *röd boll i munnen* UUUUH! UUHUUMPFH...

Tryck inte här!
.
.
.
*fniss*
*pust pes* Lyckades rymma då mina kroppsvätskor löste upp alla bälten m.m. Vilken pärs. Dags för en bärs! NGD så klart.*pssscht*
Syster Gröta ska hålla ett föredrag om Japanska sushibatonger och deras kulturella inverkan på perversionen under tidigt 70-tal.
Ja och sushi är ju nyttigt också.
Tryck inte här!
.
.
.
*fniss*
Auuuuuuuuuuuuuuh...

*fniss*
Jaja.. dax att göra en pervohypnotisk gest.

Va va va? 
*fniss* Du har bara upplevt ett fint fredagsmys.
Sidor Föregående 1 … 147 148 149 150 151 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?