13,726

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal,...

Skaparen av Mortiscism.

13,728

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal, dricker sillspad ur min förhud...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal, dricker sillspad ur min förhud som nu framkallar perviga runkljud,...

Skaparen av Mortiscism.

13,730

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal, dricker sillspad ur min förhud som nu framkallar perviga runkljud, flaffa flaffa flaffa, på godisbordet...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal, dricker sillspad ur min förhud som nu framkallar perviga runkljud, flaffa flaffa flaffa, på godisbordet jag snurrepiller plötsligt hittar, nu...

Skaparen av Mortiscism.

13,732

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal, dricker sillspad ur min förhud som nu framkallar perviga runkljud, flaffa flaffa flaffa, på godisbordet jag snurrepiller plötsligt hittar, nu är det jul här i...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter knullar hårt med vilda sprut med min penis så brutal, dricker sillspad ur min förhud som nu framkallar perviga runkljud, flaffa flaffa flaffa, på godisbordet jag snurrepiller plötsligt hittar, nu är det jul här i sjukhuscellen, imorgon gör vi likadant!

NYYYYYY!

Skaparen av Mortiscism.

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,735

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen...

Skaparen av Mortiscism.

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen...

Thumbs up Thumbs down

13,738

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som...

Skaparen av Mortiscism.

13,740

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens..

Thumbs up Thumbs down

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar...

Skaparen av Mortiscism.

13,743

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom...

Skaparen av Mortiscism.

13,745

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles...

Skaparen av Mortiscism.

13,747

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut,...

Skaparen av Mortiscism.

13,749

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET,...

Efter Nobelfesten

Frackarnas solkiga veck från gårdagsnattens mysiga manliga samkväm nu så vitfläckiga och stela, disiga minnen från medaljer uppförda i analen av skäggiga tjocka gubbar så urindoftande, en middag därefter som enorm bajsutlösning skapar, ja då glider balens kung på avföringens rester in, han därefter visar vart det blåa nerbajsade skåpet med penisattrapper skall stå, genom smegma och kefir vi marscherar på dansgolvet ut, till Pervles vi dansar korvdans och smeker könsorgan som plötsligt tittar ut, "FÖR VI HAR TATT' NOBELPRISET", ropar någon med ett tjut,...

Skaparen av Mortiscism.