Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 638 639 640 641 642 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta,...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet,...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut,...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står,...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte trodde jag äventyret kunde fortsätta...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte trodde jag äventyret kunde fortsätta tills nu, men då hösten...
Höstens kukrunkarångest.
Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i desperation till parkens buskage flyr med staken i hand och hoppas få beskåda barbröstade herrar i bromsrandiga gubbtrosor så söta, jag dock endast se promenerande twinks och gimpar så lyckliga och rejält påklädda från busken komma ut, sprutar en salut, nej se buskaget bli glesare och glesare, måste nu skaffa plastbuskar för att fortsätta smygrunkandet, in på Överbögsbolaget jag gå å leta bland bamseplåster och mensblöjor i parti och minut, tiden går, kuken fortfarande står, bruna löv yr runt knuten, det är kört. I sorgens tecken jag nu börjar gråtrunka fullt synlig, till min förvåning nu detta ske, se alla göra likadant under sina kappor så gröna och blanka, inte trodde jag äventyret kunde fortsätta tills nu, men då hösten tydligen leda till offentliga smygrunk...
Sidor Föregående 1 … 638 639 640 641 642 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT