Sv: Dagens Ord: Bajstu.
Beskrivning: En bajstu är mycket lik en vanlig bastu med det lilla undantaget att man har installerat mulltoaletter med eluppvärmda sitsar. Populärt bland koprofager m.fl.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bajstu.
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En bajstu är mycket lik en vanlig bastu med det lilla undantaget att man har installerat mulltoaletter med eluppvärmda sitsar. Populärt bland koprofager m.fl.
Tänk att kunna bajsta efter att ha badat i Centralbadets latrinbassänger och äventyrsfekaliebadet med sina urinrutschkanor! Vilken lycka!
Mmm kisskanorna som avslutas med ett par rejäla kallsupar!
Vid utgången genomförs en grundlig kroppsvisitering, det är nämligen ej tillåtet att ta med sig någonting av det bruna guldet hem för privat bruk. Anledningen till detta är de ökande matpriserna vilket automatiskt har lett till bajsbrist, att bryta mot denna regel bestraffas genom att man får sina tarmkanaler fullständigt dammsugna på allt innehåll. Tyvärr så har denna bestraffning på senare år haft motsatt effekt eftersom gratis rövpumpning är mycket skönt.
Nu vill jag bada!
Har du något pervigt sexäventyrsbad i dina krokar Bleppe?
Jadå! Rismåla göl.
Fint, är det dit man bör bege sig för bajsbad också?
Visst serrö! Efter klockan 16 när barnfamiljerna och vaniljosarna gått därifrån så antar platsen en helt annan skepnad...
Ynf!
Har faktiskt varit på Böga Sand idag.
Härlich, själv var jag ute i Bajsviken idag i jakt på att få se fistebåtar eller kåta sjömän. Inget af det blef det tyvärr.
Attsingen också! Tror dom är på semester denna vecka. Själv fick jag större delen utaf stranden och vattnet för mig själv efter en liten "olycka" så att säga...
Aha, ja sånt händer ju. "Kom" kustbevakningen och räddningstjänst? Lade dom ut såna flänsar för att kapsla in det göttiga?
Jadå. Gula och fina var flänsarna också. Det var ju bra att dom använde dessa. Annars hade allt det göttiga blifvit allt för utblandat.
Jaaah dom vet hur man bevarar det goda. Oftast blir man ombedd att "gå" därifrån medans en kuksugbil kommer och tillvaratar allt brunt godis...
Mmmm, jaaaah! En sådan bil kan nog suga rejält. Tror du inte det?
En sådan skulle man vilja köra på både det ena och andra sättet. Tänk bara en sådan mega-bu den kan skapa också när innehållet skall tömmas!
Mmm, jaaaaaah! Och slarvigt handhavande gör ju också att man lätt "råkar" spilla och få bajs på sig.
Eller bara det fucktum att man alltid "kommer" tillbaka med en tom bil ti-hi!
Jaaah exakt den tänkte jag på. Hoppas nu kom en liten försats ooops!
Ojsan!
Jag torkar lite där framme på dig... *gnid gnid*
Ti-hi! Tack, du kan sitta kvar här för snart "kommer" mera!
Håkäääj!
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bajstu.