Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Tackar! Jah, Black Horny var namnet. Förkortat hörde man över cum-radion: "Hållplats BH". Är impregnerad av ditt svar Herr Mus! Du har knoll på läget. Stället var ju ett "hårdrunkar-ställe" dessutom.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 114 115 116 117 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tackar! Jah, Black Horny var namnet. Förkortat hörde man över cum-radion: "Hållplats BH". Är impregnerad av ditt svar Herr Mus! Du har knoll på läget. Stället var ju ett "hårdrunkar-ställe" dessutom.
Osäker på om det hann lägga ner innan man hade åldern inne. Hängde ju mest nere i gamla Svea skeppet istället, det gjordes nämligen om till hårdrunkarhak. Sädan blev det Wasa som gällde!
jo du "kom" tiden efter mig men du minns dessa ställen. Jag beklagar att Svärje blev ZOE så du inte fitt göra Dumpen. Men hur har det "gått" för din anhöriga som är där nu?
Jaah, han har berättat en del grejer! Speciellt alla "straff" som dom delar ut till sina cumrater när dom gör några fel. Typ några som gömde att diska fitt sina sängar placerade ute i entrén, rähähäh! Det var bara att sätta igång och flytta när dom "kom" tillbaks sent på kvällen/natten.
Och gamla DB-Bussis hade gett mycket för att pervrätta mer om andra saker som omfittar bögrum i bögberg m.m. Men det finns ju gryngångar till vad man kan pervrätta om. Alltså mången af våra böskogar (inklusive Småland) är inkluderade i ett visst "nät". Fittar du en sädan station så kan du fitta hela bunten. Det är marknätet, de andra som "går" under jord eller i bögrymden är något annat.
Jaah!
På tal om marknätet, vad hade man inte gett för att få ta sig upp i (P)Orrbergenmasten, a.k.a. Kolmårdsmasten? De första 220 metrarna når man med hiss.
En bunke nygräddad sperma?
Uj uj, mycket mer än så!
Jaah!
På tal om marknätet, vad hade man inte gett för att få ta sig upp i (P)Orrbergenmasten, a.k.a. Kolmårdsmasten? De första 220 metrarna når man med hiss.
Runkt 2004-2005 fick jag en styrning till den masten. Jag hämtade ett par kartonger på "Bussgodset" (runkhuset vid Max där DB-bussisarna har sitt idag). Krejjorna var tillhörande "Terracum" och när jag "kom" fram till masten så hjälpte jag till med att lasta ur skiten. Jag gjorde det bara för att få glo in i byggnaden men den var rätt så padel. Mest en massa elskåp som inte sa speciellt mycket om vad dom hade för funktion. Men jaah den är bög-hög den skapelsen och visst vore det ToF att ta sig hela vägen upp och dra en runk vänd åt Himpa. På senare år har den blivit skydds(sex)objekt och är kameraövervakad m.m så man får akta sig så inte blåhattarna "kommer".
Bäst vore om man kunde kapa masten och börja sända ut sina egna radioprogram och homosex-filmer m.m. Typ som i "V For Vendetta" https://www.youtube.com/watch?v=dKnjxT5HRJQ
Jaah, sända fittkramp-radio och fittkramp-TV via marknätet! Vilken homolycka!
Vad busigt det vore. "Erotik i sommarnatten" var förvisso ett heteroprogram som visades på "Femman" på 90-talet. Vi skulle sända "Homoerotik 24/7" tycker jag. Reklam ska vi också ha och då Zin Rose som huvudsponsor.
Och käcka Åsa-Nissefilmer!
Självklart! Edward borde också involveras på något vis. Typ som hallåa?
Idag är Internationella onanidagen!
Visst plockar ni fram klövervaselinet, nu när Knullafton är nära och när det är kåtår dessutom?
https://temadagar.se/internationella-onanidagen/
Det gör jag, håmo! Är det en slump att den infaller tillsammans med 'Stressfria dagen' tro?
Och synd bara att det är ytterliggare en temadag idag... >> 
Bleppe och Bussis!
Ni som hade lyckan att få växa upp helt och hållet under den analoga tidsåldern när allt var lite mer äkta, mindre byråkratiskt och lite mer ToF, sysslade ni något med phreaking eller kanske någon form av hacking med dåtidens datorer?
Nein. Det närmsta jag "kom" det var att busvissla i luren i telefonkiosker som man kunde ringa nummerupplysningen ifrån gratis. Och efter att man frågat om något random nummer och samtalet just var på väg att avslutas så skulle man busvissla en lång ton typ två sekunder och då förhoppningsvis få kopplingston så man kunde ringa som vanligt men gratis. Runkerade oftast. Men några gånger hände det att operatören ännu inte lagt på och fick visslingen i öronen och började skälla. Rähähä! Men i the intr'nätz vagga runkt 1994 så hittade jag en sida som sålde CD-R skivor med information om phreaking som jag köpte. Har för mig att det var överkurs för Bleppis hjärnbög då, och kanske även nu. Så satt bara och läste och kollade igenom den några gånger. Blev aldrig några praktiska övningar.
Själv då?
Hmm hacking före”kom” inte i någon större skala. Porratkopierade mest spel till Amigan, Copymaster och XCopy ”gick” ofta i det inrunkande pojkrummet ti-hi! Sista året i särskolan ”gick” jag ”cumtor och data”. Där fitt man porrgrammera i LINUX. Detta var 94/95 ungefär.
Åååhå... XCopy... *nostalgi-ronk*
Nein. Det närmsta jag "kom" det var att busvissla i luren i telefonkiosker som man kunde ringa nummerupplysningen ifrån gratis. Och efter att man frågat om något random nummer och samtalet just var på väg att avslutas så skulle man busvissla en lång ton typ två sekunder och då förhoppningsvis få kopplingston så man kunde ringa som vanligt men gratis. Runkerade oftast. Men några gånger hände det att operatören ännu inte lagt på och fick visslingen i öronen och började skälla. Rähähä! Men i the intr'nätz vagga runkt 1994 så hittade jag en sida som sålde CD-R skivor med information om phreaking som jag köpte. Har för mig att det var överkurs för Bleppis hjärnbög då, och kanske även nu. Så satt bara och läste och kollade igenom den några gånger. Blev aldrig några praktiska övningar.
Flaffa! Men då har du phreakat lite i alla fall! Så tricket med att vissla i 2600 hz fungerade i Sverige präxis som i USAs telenät? Där sehr man.
Om jag hade existerat några decennier tidigare så hade jag garanterat nördat ner mig i detta ämne, speciellt med tanke på att farf-... Eeh, "min vårdares far", joppade på televerket back in dä däys. Vettefan om det är någon mening att ge sig in i ämnet nu för tiden när allt kretsar kring mobiltelefoni och är digitaliserat.
Hmm hacking före”kom” inte i någon större skala. Porratkopierade mest spel till Amigan, Copymaster och XCopy ”gick” ofta i det inrunkande pojkrummet ti-hi! Sista året i särskolan ”gick” jag ”cumtor och data”. Där fitt man porrgrammera i LINUX. Detta var 94/95 ungefär.
Ack, så pervigt!
Porratkopiering "gick" för fulla muggar hemma hos Mortis också kan jag lofva!
Bra där käre håmopervokåtykattbajsbög där!
Telefånkiosker Jaah… Minns att det fanns ett galler på golvet och lyfte man på dä så låg inte helt sällan ett par ören där under. Och som ni andra stjärtisar vet så fitt man fucktiskt något för ett par kapsyler.
Jaaah! Typ några Jenka eller Shock.
Jenka å Shock var grejer dä. De enda varorna i kiosken som kostade mindre än en krona när jag var en liten twink.
Sidor Föregående 1 … 114 115 116 117 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt