1,726

Sv: Vem är skyldig?

Vilka minnen!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

"Vi honorar", och många blaskor pyntade ju en hel lusentapp för den "bästa" insändaren. Det var ju rätt mycket pängah då. Frågan är ju om någon faktiskt fick dom där stålarna eller om det var något perv på redaktionen som skrev "novellerna".

Tjillepitten

1,728

Sv: Vem är skyldig?

Tror det var nerdekade taxichaufförer som skrev dessa när dom satt på någon sidogata i duggregn på en vardagskväll i väntan på en körning.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

BAHAHAHA!!! Ja det hade ju inte varit orimligt faktiskt. "Genom sig själv känner man på andra" tihihih!!!

Tjillepitten

1,730

Sv: Vem är skyldig?

Ti-hi! Jah värkligen. Insändarhonnoraren var 500 eller 1000 kronor vill jag minnas.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Jaah och med dåtidens värde hade man kunnat köpt sig mycket Seglis! Jag vill minnas att en kvarting Absolut runt 90-talets bögan "gick" på 80 reichsdaler. Men när jag själv fick tillräckligt med hår på snoppen för att shoppa själv så låg samma pava på 99kr.

Tjillepitten

1,732

Sv: Vem är skyldig?

Mmhm. 1000kr. 1985 motsvarar 2739,54kr. 2026. En ökning på 173,95%.

90kr. 1991 motsvarar 166,85kr. 2026. En ökning på 85,39%

Källa: https://www.scb.se/hitta-statistik/sver … mraknaren/

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Åh hilvede! Praa sida btw. Men yes, tänk vad dricka man kunde fått... All bögporr?!

Tjillepitten

1,734

Sv: Vem är skyldig?

Jaah värkligen. Och minns du när Glasis hade sitt sortiment i pappersform? Denna bläddrades det friskt i efter bögporren kan jag lugnt säda.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Nein det har jag inget minne af tyvärr. Minns bara tiden då Glasis var som en sann bank och man handlade över disk. Även om jag själv inte fick handla så var jag med min CP-far ett par gånger. Kölappar precis som på ett sånt postcumtor (som heller inte finns längre).

Tjillepitten

1,736

Sv: Vem är skyldig?

Jaså minsann? Jah dom försvann väl runkt 1997 eller så då.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

1,737

Sv: Vem är skyldig?

Bläddra ner en bit här så... https://jannealg.blogg.se/2021/june/

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Hmm när jag såg bilderna så känns det becumt på något vis? Däremot kan jag inte placera denna litteratur någonstans från min pungdom. Hur som så VEM är det som varit på "Knulleland" och blottat sig? https://www.bt.se/boras/polisinsats-i-m … en-utrymd/

Tjillepitten

1,739

Sv: Vem är skyldig?

Den litteraturen tog man alltid många utav så man hade en på varje toalett hemma, i cell... ööh... rummet, garaget, spermobilen och på värksamheten.

Jag tror det antingen var KiltKent eller Dverj. Vi måste kämpa för att få vara nakna. Inte bara på internet, som H.S. säger.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Bleppe skrev:

Bläddra ner en bit här så... https://jannealg.blogg.se/2021/june/

"Utbudet består 2021 av 4519 olika typer fast då är några räknade två gånger eftersom de saluförs i olika flaskstorlekar, men man antar att det I alla fall finns cirka 4000 olika öltyper, det betyder att 1990 års sortimentet bara var 2% av dagens utbud.

Jisses. Många grejer var bättre förr, men verkligen inte allt. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Vem är skyldig?

Nån av er andra håmon? http://www.bodycontact.com/kontaktannon … dags-lunch

Tjillepitten

1,742

Sv: Vem är skyldig?

Ti-hi! Joo... Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Nä men Bleppe då! Så busigt av dig ti-hi!

Tjillepitten

1,744

Sv: Vem är skyldig?

Ja jag är ju allt en liten busgrabb jag.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

*Nyper dig digitalt i kinden och klappar dig på VB:n*

Tjillepitten

1,746

Sv: Vem är skyldig?

OIIIH! Hi-hi-hi!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Bussföraren skrev:

Nån av er andra håmon? http://www.bodycontact.com/kontaktannon … dags-lunch

Hmm, få se nu... Onsdags... 12-13 tiden...
*Tänk, tänk...* Aivan/scratch
*Bläddrar i kalendern.*
Näpp! Jag var där i onsdags, men det var från 14:00 fram till stängningsdags.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Vem är skyldig?

Det verkar som vi "gick" miste om något spektakulärt tyvärr. HAIWAN!

Tjillepitten

1,749

Sv: Vem är skyldig?

Ja här är det ju ingen av oss som är skyldig iaf. (hoppas jag värkligen) https://www.barometern.se/oskarshamn/tr … -straffet/

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Vem är skyldig?

Nein jag är oskyldig! Jag "lånar" bara gubbtrosor. Ti-hi! Men fängelse för att ha snott ett par trosor och lite sexleksaker?! Tror fucktiskt att den rättegången finns på JT och Prime Crime att lyssna på.

Tjillepitten