Sv: Var fan är jag?
Hmm... Kan det vara ÖIA's gamla annex?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hmm... Kan det vara ÖIA's gamla annex?
Nästan.
Gammalt mentalsjukhus är det i alla fall.
SÄTER!!! 

Tjohomobögspöke!
Ser allt bögspöket i fönstret!
...Vad nu? Ektoplasma i min röv! 
Iiiih!!! Akta dig!

Var fan är jag?
Nybrogatan, Söderpöking.
...Perv fact: Thin Lizzy stannade till där för att käka/supa den 1/8 1983. Flaffa!
Rrrrrätt! Blev ragge med lingonsylt. 
- Ååh så du vet! Du är ju som ett pervlexikon hela du, min gosige lille kladd-kompis där! 
Äh, man har ju sina kladdiga kontakter där nere i sydöst. 
*flaffa*

Rätt!
Jaa du, jag var väl där någon gång runt 2006 senast, vilket kanske är därför du inte såg mig idag.
Sov bland annat över inne i en gympasal med ett helt regemente bestående av pervs, så det blev mycket pillande och daskande bland sovsäckarna efter att lyset släcktes.
Lät mysigt. Och kebabsås hos Habib på Pizzeria Amigo på kvällen? 
Nej, kebabsåsen stod nog hallens medarbetare för själva när det var bespisning. Lite okänt var den egentligen kom ifrån, men det var ÖIA-standard på käket om jag minns rätt. Övrigt snask fick man själv köpa i kiosken.
Vi traskade dessutom iväg till Folkan Bio på kvällen och tittade på något kladdigt spektakel.
Det var final i mello denna kväll på tv också, många pervs var väldigt avis på Carolas klänning.
Minns två korpulenta bröder som hade med sig cirka ett ton slickeklubbor som sögs på 24/7 och som ingen annan bjöds på. De fick panik precis innan hemfärden då de upptäckte att det bara fanns tio klubbor kvar(!). Kan fortfarande inte förlåta mig själv för att jag inte erbjöd herrarna min honungsklubba. 
Mmm... Meh kluba!
Vart fan är jag?
Sagt å gjort, Bjögga ryckte ut!
Homomonument, Amsterdam.

Rrrrätt!
Oj då... Hehe... B fick lite att göra. 
Jorå! Bjögga tröttnade på alla ställen i Sverige som inte gick att sanera och har testat lyckan utomlands lite grann.
...Tveksamt om han blev mer nöjd med tillvaron. 
...Tveksamt om han blev mer nöjd med tillvaron.
Jodå. När han upptäckte den ständiga tillgången på dunder-HÖMK och dansande pervogubbar i rödskimmrande fönster att förlusta sig på så blev han det.
Ojsan! Helt glömt bort... Solly!
Psykiatriska kliniken, Linköpings Universitetssjukhus.

Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?