Rajdiraaaaáj... *gorgée gorgée gorgée* Santé!
Mon Dieu, quel merveilleux pour aider. Cette année, le costume de manteau doublé de latex en quadruple couches de ouate, col en fourrure et bling-bling-vb intégré s'applique sur la plage. Les couleurs et les marques populaires sont le pourpre, le rose sida et le brun bs-6 de Spermucci, Ynfes Saint-Bengtssoñ et Gay-Janne Versace, entre autres.
Bien sûr, le vrai lion de la mode combine cela avec un chapeau de proue haut fécal pour montrer un peu plus. Cette combinaison que je conduis alternativement entre mon maillot de bain pour homme à rayures rouges / blanches de 1921 avec la moustache lâche associée et le plug anal intégré et pense que c'est si beau.
Félicitations à mon ami pervers!
/Bleppeé 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Översättning:
Rajdiraaaaaj... *klunk klunk klunk* Skål!
Herre gud vad härligt att få hjälpa till. I år är det latexbeklädd frackkostym i fyrdubbla lager vadmal, pälskrage och med ihopbyggd bling-bling-vb som gäller på stranden. Populära färger och märken är knasgrönt, aids-rosa och bs-6-brunt från Spermucci, Ynfes Saint-Bengtssoñ och Gay-Janne Versace, bland annat.
Dom riktiga modelejonen kombinerar givetvis detta med en fekaliserad högböghatt för att visa upp sig lite extra. Denna kombination kör jag själv växelvis mellan min röd/vitrandiga mansbaddräkt från 1921 med tillhörande lösmustasch och inbyggda buttplug och tycker det är så härligt så.
Lycka till min pervige vän!
/Bleppeé 
Ooh la laaa...