Sv: Boktips

Åhåmo det vore något det, mmm 15 timmar att runka till! Vid Slöddertull och även "Gränden" borde vi kunna få ihop ett gäng "skådisar". Förr var det ju Hor-salsparken som gällde men icke längre tyvärr.

Tjillepitten

Sv: Boktips

Håller på att läsa "1984" och "kom" fram till ett stycke där det stod: "Överflödsministeriet har gjort ett fint jobb i år minsann", sade han och runkade sakkunnigt på huvudet.
Nu vill jag därför lära mig hur man runkar sakkunnigt. Finns det någon bok om det? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Boktips

Åååhååh! Lär mig, ooh vise Mus!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

En ny bok i "Halvan"-serien är äntligen här!

När taxichaffisen, som vanligtvis brukar köra Halvan till dagcentret, blåste positivt i alkolåset en morgon så fick Halvan ta bussen till dagcentret istället. Det mustiga MAN-åkdonet från Östbögatrafiken stannar till, släpper på Halvan, och kör iväg. Därefter följer en vild resa genom staden med diverse stopp som t.ex. vid Himpa, Systembolaget och Zin Rose. Bussföraren visar sig nämligen vara en hyvens typ som visar Halvan hur man super och bögar som en riktig karl samt hur man tjuvkopplar sig förbi det förbannade alkolåset.
Det blir en vinglig resa, så håll i er!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Boktips

Rähähh! Den ska jag be min gode homoman att läsa för mig! "Positivt" menar du väl? Aivan/smile (Klassiskt skämt det där med negativt/positivt jäe...)

Typ... https://youtu.be/D3hgYgVPUzY

BAJS! Därför blefv jag nu tvungen att lyssna på https://youtu.be/KgkBWZXVLyk https://xam.nu/f/rokk.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Satan, ändrat till pussy-tivt nu!

Mmmh. Riktigt bra band mä pungstuds i sig jaah!
Synd att man aldrig hann se dom live innan pumpen la av på Peter Steele. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Boktips

Jaaah! Och bondage gilllade han också om man Göööglar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Mortimer Mus skrev:

En ny bok i "Halvan"-serien är äntligen här!

När taxichaffisen, som vanligtvis brukar köra Halvan till dagcentret, blåste positivt i alkolåset en morgon så fick Halvan ta bussen till dagcentret istället. Det mustiga MAN-åkdonet från Östbögatrafiken stannar till, släpper på Halvan, och kör iväg. Därefter följer en vild resa genom staden med diverse stopp som t.ex. vid Himpa, Systembolaget och Zin Rose. Bussföraren visar sig nämligen vara en hyvens typ som visar Halvan hur man super och bögar som en riktig karl samt hur man tjuvkopplar sig förbi det förbannade alkolåset. Det blir en vinglig resa, så håll i er!

PunBB bbcode test

Ti-hi! En så spermande bok det där är. Den ligger som utbildningsmaterial i fikarummet, kruxet är bara att knappt någon kan läsa svenska eller ens läsa så det lär väl "komma" ut en kortare informationsfilm kan tänkas.

Tjillepitten

Sv: Boktips

Faaan sp praaa!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Denna är också praa... https://youtu.be/P99p_kRsJ1I

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Som sagt: https://www.youtube.com/shorts/IXVvp4JVlhI

Tjillepitten

Sv: Boktips

Östböga?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Nej SL, Stockholms Lepratrafik tror jag det är. Men det skulle kunna vara vilket bussbögbolag som helst i Suedistan.

Tjillepitten

Sv: Boktips

Bussföraren skrev:

Som sagt: https://www.youtube.com/shorts/IXVvp4JVlhI

Man blir alltid lika upphetsad när daddybjörnen säger: "Do knollar? Okej, okej, ja ska visa dey!" och klappar ihop händerna. Man förväntar sig att ett vilt knulleri ska påbörjas, men som vanligt så visar det sig att "knollandet" bara var skitprat.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Boktips

Ti-hi! Jaah samma visa varje gång. "Doo idiuuut" är också en sån standardfras man hört genom åren vilken jag ibland kontrat med att: "Visst jag må vara dum men jag kan alltid studera, att du är så där jävla ful blir nog svårare att göra något åt". Man kan hjärna fylla på med något om "kroknäsa" eller så.

Tjillepitten

Sv: Boktips

Jaah präxiiis! Men jag tror iofs. inte att dom fattar det ändå.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Nej så är det min pervade vän. Under F-T tiden så skulle jag under ett år ut(s)examinera nya F-T führers efter deras två veckors utbildning... Bussis var slutprovet då hans åkdon på den tiden hade blandade köruppdrag. Det kunde vara bögbud/gaygods, privatpervokunder, företagsrunkarkunder, fjärttjänst osv osv. På denna tid var systemet lite mer cumplext eftersom man hade inte som idag GayPS, du hade helt enkelt gatukalender (old homoschool), CUM-radio, anropsnummer osv byggde ju lite på att du kunde Swahilisvenska skapligt brah. Juggar och dessa kunde det tillräckligt. Men när man cum i kontakt med "volk" från söder om Medelhavet så... Nja... Bara för att använda CUM-radio så måste du veta vilket anrövsnummer du har ("står" på sidan av åkdonet) vilket vara enkelt nog jaah? Beroende på vilket åkdon du fått stod det med siffror på ditt schema VILKET fordon/anrop du hade samt OM du hade exempelvis Fjärttjänst en viss tid så "stod" även CE-nummer med ifall du var tvungen att cumtakta Region-CP-ledningen. Man kan se samma skit åtminstone i Österbögland ännu. På bögiga MAN-bussar m.fl så står där ett nummer i rött, ett annat i svart. Rött är fordonsnumret, det andra är det CE-nummer du har, dvs vilken rutt du skall köra osv. Kör man endast F-T som jag gjorde mot avgrunden om nätterna har du bara via CUM-radio ett anropsnummer. På den tiden var det också mera ToF vad gällde CUM-radio anrop. Mot slutet 2011-12 så var det inte så lätt att cummunicera via radio. Därför finns den inte kvar i någon ToF-taxibil. Allt "går" via olika system, dessa system bygger än idag på att du kan läsa Svänska. Gurglemaps är integrerat i systemet så det är bara "molest and gay" i princip.

Tjillepitten

Sv: Boktips

Default/ai

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Jisses, radio har alltid låtit så bögspännande. Tänk att sitta nere i en brunker och lyssna på vad alla gör. Flaffa!

Undrar förresten om någon någonsin har lyckats knäcka ToF-polisens rakel i hemlighet?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Boktips

Japp, radio är ganska ToF. RAKEL-systemet har knäckts vid något tillfälle vet jag med säkerhet. I Lemvärnet används detta bl.a men nyttjas inte fullt ut pga vissa problem med säkerheten. Uttag för RAKEL finns i alla nyare fordon exempelvis CP-8 Pervedesbussarna. Däremot används något som heter IGR inom plutoner/grupper. Men fälthomoapan finns fucktiskt kvar. Märkligt nog brunkar den "glömmas" bort eftersom livet som kabeltattare inte är så glamoröst. Finns ett annat lite käckt hjälpmedel som avslöjar om något ryssvaniljo "kommer" smygandes i skogen, jag kan inte berätta så mycket om det men man kan säda att det är en modern form av snubbeltråd.

Tjillepitten

Sv: Boktips

En massa Gul Blend-rökande-frammisar i Lemtjänsten har ju tillgång till Rakel i många cummuner nu iom. att ledningen tyckte att dom även skulle slita Ännu mera och släcka bränder, spana efter inbrottstjuvar och göra andras jopp...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

...den snubbeltråden lät spännande, jaaah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Jaså? Det visste jag inte. Men visst torde alla "knollare" darra av skräck när Annika 57 år med gikt och 50% sjukskriven kommer körandes i sin Lemtjänstbil *fniss*. Ett annat system som däremot inte verkar ha hackats är militära FTN-systemet. På tal om avlyssning så vore det ToF att få besöka Lovön och FRA.

Tjillepitten

Sv: Boktips

Tänker att dom inom lemtjänsten rätt lätt skulle kunna dela med sig av sin utrustning till Ahmed och Abdi mot både kuk och någon röding med tanke på deras löner och arbetsförhållanden i cummunen...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Boktips

Med tanke på alla knollare som idag joppar inom lemtjänsten så är det inte heller speciellt otroligt att gamlingar skinnas på sina besparingar heller. Eller för den delen får "besök" av Achmeds kusin som påstår sig joppa inom Swettbank eller Spermbanken. Hjälpsam som Achmed är i det nya landet så erbjuder han sig att ta hand om åldringens bankomatkort. I version 2 ringer kusin/getknollaren upp den demente åldringen från sitt cuntor i nämnda banklokaler för att fråga lite om pin-koder, cvc-nummer etc.

Tjillepitten