Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Viker mig inför en värdig vinnare, fyra ord som lyfter hela tävlingen till pervonirvananivå.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

...men du har ju mutat mig med så fina bilder, så än är hoppet inte ute.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

*sorterar sorterar* *tittar* *läser* *onanerar*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Fullständigt strömmar in tävlingsbidrag.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

förstår det när du lottar ut en riksklenod.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Men du har ju redan vunnit den! (oj! sa jag det där högt?)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Då är vinnaren utsedd: Ostfralla.

Vart skickar jag den? Ta det via pm.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Alltså seriöst, Kan du inte skicka den till Joakim Lindengren och en bifogad länk till den här tråden. Han kanske blir inspirerad och tecknar något om krystmarodören som möter Bleppe och ostrfralla i spermobil?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Vilken oerhört bra idé! Får bara en träff på Fitta.se. Har för mig att han bodde i Mariefred. Men men... Det kanske var ett tag sen. Det ska jag banne mig göra! Aivan/smile

Edit: Enl. Ratsit finns det bara en och det stämmer ju med åldern också. Då så... Fram med spermafjäderpennan.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

35 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-08-29 22:11:57)

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Hmm bor han inte i göteborg?  kansk ebäst kolla upp först så rätt får den..

enligt ratsbögit.se  så finns det en i gbg  på  Älghagsgatan  som  har firman skadeglatt leende.  måste vara han..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Finns bara en J.L. som är 51 år. Så ja, det är han.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

"Kära herr Lindengren..."...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

*squirtle*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Ska författa ett brev imorgon. Oj oj oj. Både spela in film och skriva brev till kändisar. Vilken heldag. Tur att jag har mycket neger-ganja hemma. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

kanske årets fredagsmys?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Mmhm!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

hnnnngghhhhhh. Syster Märta släppte ut mig på stan, står bakom en parkbänk och bajsar. Tre glada japanska turister ligger på rygg och vill smaka exotiskt svenskt  bajs.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Kan tänka mig hur febrilt deras kameror smattrade då.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Oh ja det gjorde dom minsann. Det var en hel busslast med japaner. Alla hade dom ett brunt leeende på läpparna när dom gick ombord igen. Hur gick det med musmattan? Hade du råd med frimärke? Nyfiken så jag spricker.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Håller på att paketera den. Hittat tejp, lim och snöre. Lite svårt tycker jag, men efter att ha försökt hela dagen så börjar jag få kläm på det. Hade inte råd med frimärke så jag ritade dit ett föreställande en streckgubbe med gigantisk penis. Tror det kommer att fungera.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

JAg hittade det här frimärket
http://3.bp.blogspot.com/_tzBcTHVXRpc/R2LKRElOAdI/AAAAAAAAABY/XPuozYpszCY/S259/3-skilling-banco.png
under en bunt Pifftidningar. Fick det i arv av min  morbror som avled pga analkleggmatism.

skikcar frimärket till dig. Borde räcka till Bögeborg.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Åh tack snälla du.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Seriöst. Hur gick det, fick du iväg musmattan?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Nej. Men jag ska. *pust pes* (just "pust pes" är ju synonymt med Lindengren) Haha. Har så j**vla mycket att göra här hemma nu innan kuk-vintern. Renovera gillestugan, lägga om taket, måla fasaden, koppla en massa vattenrör. Kuken!

Bleppe:
"Meh! Vad är det för fel med att bo i bostadsrätt då?"

Påhittad sambo:
"Vi kan väl också skaffa hus och renovera som dom å dom å dom vi känner har gjort?!?!"

Bleppe:
"Visst. Då vill jag se att Du satt upp gipsskivorna i hallen, bredspacklat gliporna, fogat klinkerserna i tvättstugan, lagt parketten i det kvadratiska sovrummet på 12m2. och kopplat in blandaren till handfatet i grovköket under dom 10 timmarna jag är på jobbet och du går mammaledig! Det är en rimlig tidsåtgång för detta.

Påhittad sambo:
Meh! Det klarar ju inte jag!?"

Bleppe:
Nää, precis. Men ÄNDÅ kommer du sedan säga att "VI" har renoverat huset. Skitsnack! DU, fnask, har varit med och BETALT. Iiiinte renoverat. Ok? Det är skillnad. Allt du kunde göra var att gå runt med ett par sprillans nya blåa hantverkarbyxor med ett teatraliskt målarstänk på din högra kind för att ge sken av att du jobbade som faan! Hora!

Hehe. Nåja... Musmattan var det. Fiffar det nu i veckan. Aivan/smile
Och annars mår jag bra.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: TÄVLING - Vinn Bleppes musmatta

Hm... vet inte varför jag får en spöklik kännsla av att jag läser ett avsnitt från något av Lindengrens verk?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down