Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den...

Skaparen av Mortiscism.

15,952

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med...

Skaparen av Mortiscism.

15,954

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå...

Skaparen av Mortiscism.

15,956

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen,...

Skaparen av Mortiscism.

15,958

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kaffekask och runkbullar dukas...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kaffekask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge...

Skaparen av Mortiscism.

15,960

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kaffekask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kaffekask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre...

Skaparen av Mortiscism.

15,962

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre...

Bajs é najs!

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna,...

Skaparen av Mortiscism.

15,965

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men...

Skaparen av Mortiscism.

15,967

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen tung pung otömd bestå, se...

Skaparen av Mortiscism.

15,969

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen tung pung otömd bestå, se nu Bleppe med spermobilgaffeltrucken lossa...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen tung pung otömd bestå, se nu Bleppe med spermobilgaffeltrucken lossa lasten vid homotruckerkajen, spermatunnorna så...

Skaparen av Mortiscism.

15,971

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen tung pung otömd bestå, se nu Bleppe med spermobilgaffeltrucken lossa lasten vid homotruckerkajen, spermatunnorna så sädvanligt överfulla skvalpar och kluckar...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen tung pung otömd bestå, se nu Bleppe med spermobilgaffeltrucken lossa lasten vid homotruckerkajen, spermatunnorna så sädvanligt överfulla skvalpar och kluckar, lasten är här alla sär,...

Skaparen av Mortiscism.

15,973

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin lem och för in den i en slängd halväten cheeseburgare som uppvärmning, sedan gloryhole med extra allt. Blir invinkad av en snutadrul i läderoutfit, varpå en grundlig inspektion påbörjas i den gemytliga stugan intill vägen, först kafferkask och runkbullar dukas upp vid en avlägsen skogsdunge i locksyfte. Snart en Scatia stanna till, en korpulent herre ut kliver och i fällan han gå. Nu alla tre idka älskog i det gröna, vårtiga slemkukar så sköna, ack våra laster försenade blir, men alla pervs förstå, så ingen tung pung otömd bestå, se nu Bleppe med spermobilgaffeltrucken lossa lasten vid homotruckerkajen, spermatunnorna så sädvanligt överfulla skvalpar och kluckar, lasten är här alla sär, låt oss nu perva loss!!!

NNNNNYYYGHHHYYH!!!

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens...

Skaparen av Mortiscism.

15,975

Höstens kukrunkarångest.

Nej, inte redan får sommarens pervoäventyr vara över, jag i...