Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Den första snön.
Traskar ut med snoppen i min iskalla hand. Med pungen studsandes på den frusna marken och sperman sprutandes skimrande vit över gator och torg så skoj så skoj, kramar en katoi, hans pung så tjock och svullen tömmas på den polkagrisfärgade säden sin. Gimpen där i sitt koppel glatt även han bidra genom att kissa snön gul och röd, smisk han får av sin ägare så sträng och stor, daddybearen Thor klädd i läder och lack så härligt med granris kring pungen en härlig afton nu vankas, se hur julbögarna med kuk i sinne och själ så kåta de börja påta tomtestjärt så kåta. Hihi, hohoo, alla bögar kring en fet gubbskinka nu samlas och runkar glatt med söt hatt tills samtliga blivit svettiga och blanka, se jag nu vill mina hårda paket klämma på, håhåå, skrapar spermobilen rutor med en kisstel vuxenblöja och morgonurin så kallt så kallt, bajsar lätt i min kladdiga hand och på snögubben jag denna klutt ömsömt börja massera in ömsint och hårt, se pussbögarna i sina Vulvo 740:s fnittra där inne i värmen så glatt ett bajsigt bredställ man ana, se nu hur man med vaniljo-poppies poppar sin muzik når fram, nu jag ett infall jag få. I julspermobilen jag nu kissar, alla andra små gimps med uppspermade ögon...