Sv: Fira jul i Polen?
...eller Estland.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fira jul i Polen?
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
...eller Estland.
Flaffa! I år får det banne mig bli av: https://youtu.be/qs6oU5KQ9mE
Här ser vi mig idag 9/12 på väg på en övningskryssning innan det är dags för skarpt läge.
I år ska det banne mig bli av!
Men skynda på! ...Och ta med dig seglardrickan!

Ojsan! Var jag här inne och spamm... eeh... spermade igår också? 
Åh du har fixat lyxhytt också ser jag! *flaffa*
Lyxhytt? Nejnej *fjollvink*. Är bara och kollar in sexshoppen. Själv sover jag så gott nere på bildäck när personalen tittar åt ett annat håll.
Ahaa! Typ som mig på tåg = boskapsvagnen.
I år ska jag banne mig dit och hinka visent-sperma-vodka!
Blir det boskapsvagnen eller tågsurfa?
Tågsurfar på boskapsvagnen.
Like a pervoboss...
Bleppe skrev:Flaffa! I år får det banne mig bli av: https://youtu.be/qs6oU5KQ9mE
Här ser vi mig idag 9/12 på väg på en övningskryssning innan det är dags för skarpt läge.
I år ska det banne mig bli av!
...igen!
Har en skitsmart plan: Vi struntar i att boka hytt och ockuperar alla livbåtar istället! När det blir läck i skutan så blir vi de enda överlevande! 
JAAAAAAH!!! Lyyysande, Mortis!
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fira jul i Polen?