Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp...

Skaparen av Mortiscism.

15,227

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken...

Skaparen av Mortiscism.

15,229

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken...

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré,...

Skaparen av Mortiscism.

15,231

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas...

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis...

Skaparen av Mortiscism.

15,233

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut,...

(Jag vet att du också är ivrig att posta. Men ser ofta att det blir dubbla inlägg. Hmm?)

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän,...

(Jasså? Det är antagligen min datamaskin som börjar bli kåt-ivrig på äldre dar.)

Skaparen av Mortiscism.

15,235

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som...

(Ahaa...)

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta...

Skaparen av Mortiscism.

15,237

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder...

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder och flyg iväg i nattens...

Skaparen av Mortiscism.

15,239

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder och flyg iväg i nattens galna sfär där snowballing, fisting,...

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder och flyg iväg i nattens galna sfär där snowballing, fisting, felching och rimming är standard,...

Skaparen av Mortiscism.

15,241

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder och flyg iväg i nattens galna sfär där snowballing, fisting, felching och rimming är standard, vaniljoslanen här skall få se...

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder och flyg iväg i nattens galna sfär där snowballing, fisting, felching och rimming är standard, vaniljoslanen här skall få se hur en AW går 'te,...

Skaparen av Mortiscism.

15,243

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar, "DANSA NU FÖR HELVETE!" Upp upp upp du ska ditt fläsk på scenen flaxa, kuken ska spruta och tuta, musiken skiftar när Pervles gör entré, upp på scenen vuxenblöjor kastas som bandmedlemmar glupskt slafsar, gratis snurrepiller och ketchupshots delas ut, blunda, gapa, svälj, min vän, ikväll är vi kungar som gungar våra fulla pungar, ta en holk med mig, broder och flyg iväg i nattens galna sfär där snowballing, fisting, felching och rimming är standard, vaniljoslanen här skall få se hur en AW går 'te, nu vi stället demolerar totalt!

NNNNYYYYYYYYYH!!!

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger,...

Skaparen av Mortiscism.

15,245

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger, ytrostig klotgrill full med fimpar...

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger, ytrostig klotgrill full med fimpar, lövtäckta utemöbler med kissblöta sittdynor...

Skaparen av Mortiscism.

15,247

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger, ytrostig klotgrill full med fimpar, lövtäckta utemöbler med kissblöta sittdynor och vissna blommor på, det...

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger, ytrostig klotgrill full med fimpar, lövtäckta utemöbler med kissblöta sittdynor och vissna blommor på, det sönderknullade utebordet vittnar om en...

Skaparen av Mortiscism.

15,249

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger, ytrostig klotgrill full med fimpar, lövtäckta utemöbler med kissblöta sittdynor och vissna blommor på, det sönderknullade utebordet vittnar om en tid som varit, en tid...

När sommarn' tagit slut.

Tomma ölburkar bland bajsrandiga kalsonger, ytrostig klotgrill full med fimpar, lövtäckta utemöbler med kissblöta sittdynor och vissna blommor på, det sönderknullade utebordet vittnar om en tid som varit, en tid fullspäckad med vilda nätter under...

Skaparen av Mortiscism.