Sv: Videotråden
JAAAAAAAAH!!! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 125 126 127 128 129 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
JAAAAAAAAH!!! 
Första leksaken som skola heta som du sade här ovfan, Bussis.
Jösses, vilken lyxartikel! Årets hjulklapp äro här!
Hur många ex?
Så pass många som ryms i en 40 fots container!
x Check!
"Kom" hem nu och det är fredagsmüs äntligen! Och se där jaaah, någon vänlig tung spermobilführer har lämpat af en 40-fots container genom fasaden på huset! *Öppnar försiktigt den ena dörren* Och jaaaah ta mig fan (bakifrån) en massa goa grejor förutom Herrko-produkterna. Hmm, ett oljefat med bajs, ett bondagekors i den finaste bambun, 3 par nya läderstrings i ROSA! Så there you have it gays, handla alltid oekologiskt och bli glatt röverraskad, bli stum-kund med gagball hos Bleppis vetja!
Nu ska ja supa å skrikvåldsrunka framför en Åsa-Nissefilm!
*Slår kuken i bordet så hårt att det uppstår sprickor i bordsskivan. Den kommer garanterat att gå av på mitten innan filmen är slut.*
Skål på dig Mortis! Rymdrunkar i takt med ditt kukdunkande!
Schkåål!
Hmm. Rymdrunk med kukdunk? Man kanske skulle bilda ett drum & bajs-band av det hela? 
En bra idé, det finns ju pukslagare så varför inte kukslagare? Daska pung och dase i takt i ett skrivbord, gynekologstol eller så. Samtidigt sjunger man på denna: https://www.youtube.com/watch?v=ODEfxXVLFdo
Nu ska ja supa å skrikvåldsrunka framför en Åsa-Nissefilm!
*Slår kuken i bordet så hårt att det uppstår sprickor i bordsskivan. Den kommer garanterat att gå av på mitten innan filmen är slut.*
Åååhå! Måste nog också beställa den därninga boxen!
Schkåål!
Hmm. Rymdrunk med kukdunk? Man kanske skulle bilda ett drum & bajs-band av det hela?
Ya mon'! Rewind selecta! *UNTZ UNT-UNT-UNT -UUUNTZ BOOOOM SPRUUUT*
Samtidigt sjunger man på denna: https://www.youtube.com/watch?v=ODEfxXVLFdo
Vilken oerhört runkvänligt idé! *flaffa*
Kan inte Stasi-TV ge denna herre en timmes fritt spelrum om dagen? Jag tror nämligen att "Banantimmen" hade kunnat bli en succé. Här dock endast 49 minuter. En enda tagning. Jävla legend.
Rähähä! Så praah! Och bananer är sköna!
*lapar*
Hörni pervs, skall vi starta en pungklämmarfirma och dra in monopolpengar? Det finns ju inget som säger att man bara måste använda handen i detta glor.. jag menar undersökningsrum: https://www.youtube.com/watch?v=u54H2TZX3vs
PÅ!!!
Det har bögryktats om att "The Three Pervs" släpper en julspecial den 24:e december... 
Åhhh! Äntligen får vi någon "hård" hjulklapp att få njuta af!!!
Det har bögryktats om att "The Three Pervs" släpper en julspecial den 24:e december...
--- MMM-MHM...
Men herre jehu. Såg det däringa båset...
Vilken fantastisk grejomojäng.
Vad var de för språk och de herioglyffernä som vart skrevet på väggen?
Jag tror det betydde, håll hårt i handtagen spänn åt pruttpluggen för nu blire åka av!
Dä vet ja inte, bås och såna där herioglyffer är inte min expertis jämt.
Befann mig i ett bås den 11 september med några färgade papper, så jag klädde av mig på plats och började roa mig i väntan på att något annat perv skulle hänga med. Det slutade med att jag blev hämtad av ToF-poliser istället. Hur ska man se skillnad på runkbås och röstbås egentligen?
Sidor Föregående 1 … 125 126 127 128 129 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden