11,701

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En dag på Kungliga Tekniska Bögskolan.

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt mackt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt mackt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade...

Skaparen av Mortiscism.

11,703

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt mackt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett...

Skaparen av Mortiscism.

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,706

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag. I kafeterian jag kontakt söker...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag. I kafeterian jag kontakt söker med läderstringen på över finvuxenblöjan...

Skaparen av Mortiscism.

11,708

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag. I kafeterian jag kontakt söker med läderstringen på över finvuxenblöjan fuktiga kant. Där en tweedklädd...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag. I kafeterian jag kontakt söker med läderstringen på över finvuxenblöjan fuktiga kant. Där en tweedklädd herre får bajsutlösning av upphetsning...

Skaparen av Mortiscism.

11,710

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag. I kafeterian jag kontakt söker med läderstringen på över finvuxenblöjan fuktiga kant. Där en tweedklädd herre får bajsutlösning av upphetsning utav den feminazisiska gruppen som...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt makt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka väggar i irr-teak så nerspermade att de numera är vaniljfärgade ack ve, själen dräneras på pungsafterna likt BS-ettorna i ett rus av examensfistens sköna drag. I kafeterian jag kontakt söker med läderstringen på över finvuxenblöjan fuktiga kant. Där en tweedklädd herre får bajsutlösning av upphetsning utav den feminazisiska gruppen som blommar i stjärtens trånga hål.

Gnyf

Thumbs up Thumbs down

11,712

Bögah.

I badhusets bastu där jag...

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig...

Skaparen av Mortiscism.

11,714

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar...

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg...

Thumbs up Thumbs down

11,716

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans...

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt...

Skaparen av Mortiscism.

11,718

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande...

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande clown i sin förgängliga punghållares...

Thumbs up Thumbs down

11,720

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande clown i sin förgängliga punghållares trånga sfär nu vill bögah...

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande clown i sin förgängliga punghållares trånga sfär nu vill bögah och knöka röv likt en...

Skaparen av Mortiscism.

11,722

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande clown i sin förgängliga punghållares trånga sfär nu vill bögah och knöka röv likt en trög vindögd bög så hög...

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande clown i sin förgängliga punghållares trånga sfär nu vill bögah och knöka röv likt en trög vindögd bög så hög. Umf, hå, ah, se där...

Skaparen av Mortiscism.

11,724

Bögah.

I badhusets bastu där jag svingar min snabel, en präktig pjäs som river såväl väggar som känslomässiga barriärer av trolldeg och blyghet, nu där spermans karaktär förångas på bastuaggregatet samt konkelbärens upphettade arom en upphetsande clown i sin förgängliga punghållares trånga sfär nu vill bögah och knöka röv likt en trög vindögd bög så hög. Umf, hå, ah, se där se där. Bögah mig nu!

Fhgnnnyh!

Valborgsbrasan

vuxenblojor av maonit en kartong...

Thumbs up Thumbs down