Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ska se vad jag har. Hmmm... *krafs krafs* En kotte, halvt uppäten McCheese från förra sommaren, två colakapsyler och ett kort på Tarja Halonen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Värde fk 771 $  enligt cubestat.com .Kotten kan iofs vara värde mer än man tror ,för att inte tala om Tarja .Byta jämt kanske,o så kan du leva på SMS-intäkter livet ut ?!

Thumbs up Thumbs down

78 Senaste redigerad av Ostfralla (2012-01-17 20:25:30)

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

prova lägga ut det på tradera vetja..

Enklast är väl att daniel låter nån blir moderator...man behöver ju inte gå in på forat mer än en gång i veckan för att hålla någolunda spamfritt.. mmm sant den dynga vi producerar borträknat..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ja JAAAA! Ni har så rätt så båda två.

Nu klär vi av oss nakna och dansar i ring. Aivan/biggrin --- YNF!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Crap? Dynga? Det är ju finstämd poesi med Nobel-kvalitéer som skapas här ju!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

ja jo det är ju sant. *host* självfallet. Jag  Har hört i korridorerna att både Horrace Engdahl och Peter Englund brukar titta in i tn5oh emellanåt och låta sig inspireras.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

82 Senaste redigerad av Harkel (2012-01-18 23:53:12)

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ähum , Vill minnas Henemark skrev i sin blogg (innan hon blev uteliggare) att hon peepar in på fk då o då ,alltid något .Nästan Royalistiska kopplingar alltså .Den villige Mongomonarken ?

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ostfralla skrev:

ja jo det är ju sant. *host* självfallet. Jag  Har hört i korridorerna att både Horrace Engdahl och Peter Englund brukar titta in i tn5oh emellanåt och låta sig inspireras.

Harkel skrev:

Ähum , Vill minnas Henemark skrev i sin blogg (innan hon blev uteliggare) att hon peepar in på fk då o då ,alltid något .Nästan Royalistiska kopplingar alltså .Den villige Mongomonarken ?

Ostis: Stämmer bra.

Harkel: Vad najs. Annars finns det dokumenterat att Dominika Peczynski prenumererar på "Dagens Ord" på fk. Googla det...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

84 Senaste redigerad av Harkel (2012-01-19 01:05:09)

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Mkt riktigt Bleppeman ,den donnan var det .Bittra fiender från samma Bard o Barda arme

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Kan vi inte ute dessa båda töser till hedersmedlemmar?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Det tycker jag var ett hedervärt initiativ, Ostis! Ska dom få vandra den gula eller bruna stigen till kröningen?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Den något rinnande bruna stigen därefter kröningsop i varmgult kiss...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Kissåbajs! Hahahaha... Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

inget billigt grumligt blaskkiss, utan väldoftande gourmekiss från franska Pyreneerna.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Vilken livsnjutare du är! Sånt gillar vi.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

fint årgångskiss.
http://pissing.women-porn-hub.com/wp-content/uploads/2010/12/young_girl_pissing_12.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Vilket fint glas. Orrefors? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Japp handblåst, designat av Esa-Pekka Kekkonen.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Va mulligt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

För att tråden inte ska flyta iväg i gult varmt kiss så påminner jag farbror Daniel om att dra tummen ur aschlet och agera i frågan.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Väl rutet!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Verkligen på tiden att Daniel börjat städa upp  nu.  Bara att köra ner fisten i fittkrampstoaletten och rensa!!!!!

http://i44.tinypic.com/1z1tssg.png

(SIEG YNF!)

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Sieg Ynf!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Så gnistrande spermablankt allt är nu. Använde du Bleppjax?

http://www.youtube.com/watch?v=fBnAhMSA … re=related

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel - Städa upp i forat, bitte

Ja det gjorde jag. Och med en skvätt av min egna sperma iblandad. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>