Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Härlich att höra Bleppe! Jaaagh är själv kukskriven veckan ut då den salta sperma i näsan inte verkar ta slut. Jag misstänker att det är ett bögspöke som sprutar mig i näsan om nätterna.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 77 78 79 80 81 … 120 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Härlich att höra Bleppe! Jaaagh är själv kukskriven veckan ut då den salta sperma i näsan inte verkar ta slut. Jag misstänker att det är ett bögspöke som sprutar mig i näsan om nätterna.
Bögspöken är jag bra på, jaaah! Tror inte dessa orsakat dig detta...
Jaså? Har du en sån där spermakula att spå i? Vad är det då som orsakar mitt vaniljo-mående? HILFEEE!!!
NÄÄÄÄ.. JAAAAAAH!!! Ser in min spermokula att det är STOR bögspöke-risk hemma hos herr Bleppsson, jaaaah...
Usch då! Så otäckt att du borde ringa Gaybusters innan Lennart Swahn "kommer" på besök!!
Mmmhmm... 
Trist att du bor så långt bort. Jag och Mortis hade kunnat göra dig sällskap när denna plågobögande härjar runt. Detta borde spelas in och läggas ut på Jewtuben, jaaah lite som Hor-Jocke och Jonnas bögspökjakter.
Vill gärna åka på pubis-runda med dig och Mortis, jaaah! Tar ju bara 98 minuter att åka dit från här jaaaah...
Oh det vore trefligt det! En pubes-runda där vi kan börja i Homohaga och Piccolo Mongo för att senare arbeta oss in mot cp-centrum och "gå" på Gay Vän där på St Pervsgatan. Tyvärr så har ju stadens invånare bytts ut till "knollare" så vi har inte kvar de mest anusrika vattengloryhålen så som Wasa eller Porr-Palace. Vad finns det för riktiga runkhak där i dina trakter herr Bleppe?
Ett fittkramp-meet and greet på Wasa hade varit något!
Korvdans på det bajsstänkta dansgolvet till det avdankade sunkiga runkbandet som spelar schlager, Norrlands Gul och seglardricka, vaniljos och pervs i fylleslagsmål, ToF-vakter med dragna batonger... Flaffa!
Japp en redig AW (after wank), supande, slagsmål, fisting och mera supande jaaah!
Oh det vore trefligt det! Vad finns det för riktiga runkhak där i dina trakter herr Bleppe?
Finns längre inget riktigt runkhak efter att "Grottan" på Storgatan 18B i Nybro stängde straxt efter Dackefejden. Vill man ha åtminstone sunkig cp-service så är det Bögers på Larmtorget i Kalmar som gäller. Läs recensionerna!
Skall kolla genast! Och tack för tipset, tyvärr är det ju numera ont om riktiga runkhak så som det var förr.
Jaaah! Präxiz! Man vill ju att dä sa'va som i filmernas värld när man kliver in på en saloon...
Men du det där Bögers låter ju riktigt bra! Jag läser de recensioner där endast en stjärna "står" med och visst låter det impregnerande!
Jaaa... Många enstjärtiga recensioner blir'e ju! Tror det är ett förklätt Samhall!
Låter ju supermüsigt! Dregglande mongon till pervsonal, alkohol och försnoppningsvis mycket rysk hardbajs!
Präciiiiiiis!
Det här stället passar nog våra perviga önskemål. https://map.qx.se/?event=526&city=74
Jaaaah! Oj vad spermatiserat det stället lär vara. Fuktig sperma i allt material...
Och säkert i glasen samt maten som serveras! Hoppas servitörerna är undergivna och uppscattar en liten klapp på deras bara stjärtar? Jag ut"går" från att de bär förkläden i läder och inget annat förutom en ToF-ig skärmmössa ala Flaffen SS!
Preciiiiiiiis!
Är det någon här som kan något om sådana därninga monopelpängah?
Det är nämligen så att jag tydligen på fyllen 1994 köpte A4-papper som tillhörde någon som hade en Volvo Amazon. Eller jag tror det i alla fall då det står 'Amazon' på dom. (?) Dessa ska tydligen utav någon löjlig anledning vara värda 250.000 gånger så mycket som den där fåniga monopolsedeln där någon bögig botaniker är avbildad på som jag köpte dessa för. Var någon tråkig gubbe som telefonerade mig idag och berättade det.
Så därför undrar-fundrar jag om någon här kan bli min "gode man" som kan sköta sånt här jobbigt trams?
Värdelöst! Du kanske kan lura något vaniljo genom att sälja skräpet som toapapper i utbyte mot några Norrlands Gul?
Jaaah. Eller så gör jag konfetti av dom och säljer dyrt!
Sidor Föregående 1 … 77 78 79 80 81 … 120 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt