Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp efter bra kvalité, säljer det dyrt dyrt dyrt, bajskorvar och scatporr som jag hyrt hyrt hyrt, så dyrt dyrt dyrt, nu är torsdagen slut, dags...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

12,752

Brown thursday.

Koprofiler på gator och torg halva priset på skoj, realisation i var affär, storpack och femliters lavemang gör susen till max, ack ja mitt anus jag smörjer med vax, se den bruna lyckan så allsmäktig är, bajsrunkar här och där, en klutt, ett sprut, all denna röra därefter smetas ut, sjunger Thore Skogmanlåtar och dansar, smeker ollat, hårt som pansar, hårt hårt hårt, gurglar diarré, det gav mig en idé, tjoho tjohej koprogaypastej, så genial  att sälja i kvadrat, köp köp köp, bajsa idag, torka dina bögtårar i morgon när priset höjts, dyker i avlopp efter bra kvalité, säljer det dyrt dyrt dyrt, bajskorvar och scatporr som jag hyrt hyrt hyrt, så dyrt dyrt dyrt, nu är torsdagen slut, dags för snowballing, felching och jenkem!

Fnnnnngnnyh!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags...

Skaparen av Mortiscism.

12,754

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar,...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan...

Skaparen av Mortiscism.

12,756

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt,...

Skaparen av Mortiscism.

12,758

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

12,760

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken,...

Skaparen av Mortiscism.

12,762

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den...

Skaparen av Mortiscism.

12,764

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri,...

Skaparen av Mortiscism.

12,766

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or,...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri...

Skaparen av Mortiscism.

12,768

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn...

Skaparen av Mortiscism.

12,770

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu klimax når, solen går upp...

Skaparen av Mortiscism.

12,772

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu klimax når, solen går upp och bögtuppen galer, ack ja...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu klimax når, solen går upp och bögtuppen galer, ack ja bögarna flyr. Kvar sitter väktaren...

Skaparen av Mortiscism.

12,774

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu klimax når, solen går upp och bögtuppen galer, ack ja bögarna flyr. Kvar sitter väktaren dränkt i piss och fekalier,...

Kuddrummet.

I lågstadieskolans lokaler efter stängningsdags vi en enorm böghög bildar, ett rejält torrjuck och sedan homomys så glatt, Duplo och småbilar i röven åker inatt, så glatt glatt glatt, bögah böga böga, öga och tand tjohej, kissa och bajsa i matteboken, spontanejakulerar och runkar snoken, kuddar i analen mitt pervosinne översvämmas av nostalgi, ty den vintertid nu kommer, med pervolust, med extrembögarna är jag fri, bajsar kuddarna genomblöta med bs-7:or, bygger kojor av dessa, däri man gosa kan, mmmmmmh, väktaren in rusar, ack vilken syn upphetsande som få, bajsbögeriet nu klimax når, solen går upp och bögtuppen galer, ack ja bögarna flyr. Kvar sitter väktaren dränkt i piss och fekalier, skulden för bajskladdet han därefter...

Skaparen av Mortiscism.