Sv: Dagens Ord: N'Boko N'Rhabiees

Beskrivning: Nigerian som skickar trefvliga brev med glada uppmaningar betala in gigantiska summor till en sanslös ränta ,alldeles för bra för att bara sant,ovh det är det också.Då hittills inga återbetalningar skett finns inget underlag för verklig ränta.

Thumbs up Thumbs down

Hmmm... Här tror jag Harkel har gjort en... vad kallade vi det för nu då, då någon annan forummedlem skickar in ord i någon annans namn? Tycker mig känna igen avsaknaden av mellanslag mellan tecken... Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Nämen Aivan/shout  jag fivk ett jätteviktigt mejl för några månader sen från just en viss herr N'Boko N'Rhabiees som behövde några hundra tusen dollar, vet inte riktigt hur mycket det är men jag har för mig att det är ungefär lika mycket värt som italienska liren så jag  tycker det inte gjorde så mycket när det gick till så ädla syften som att få ut ett arv som fastnat i  Kongos centralbank. Jag satte i alla fall in beloppet  på kontot som jag fick. Han lovade heligt att jag skulle få tillbaka pengarna med ränta så jag känner mig alldeles lugn och harmonisk. Det var visserligen mina sista besparingar men det är väl ingen fara va?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Åh så spermaädelt av dig, min lilla Ostgubbe! Jadå, du kan vara helt lugn. (tror jag?)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

*pust* Har mailat några gånger till  hen men inte fått något svar ännu. Hen har väl så mycket att göra och så i antar jag.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

N´Boko N´Rhabiees är  ett mkt bra   ord ,  låter      som  ett   typiskt        Bleppeord
. På       min tid      varierades    alltid mellanrummen så     det kan ej vara               ett fall av Bleppes Syndrom   ,       dementi     proklamerad     .

Thumbs up Thumbs down

Scrolla    ned påren hära sidan ,åren rikktiga skurrken upenbarar sääj .
http://www.fittkramp.se/forum/viewtopic.php?id=1964

Thumbs up Thumbs down