Sv: Jak elsker Charlåt Sjalla
Det är bara med C.S. jag kan tänka mig att slaska ostron... Kan någon koppla ihop oss?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Jak elsker Charlåt Sjalla
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det är bara med C.S. jag kan tänka mig att slaska ostron... Kan någon koppla ihop oss?
Koppla ihop? Hmm. Prova att ta en såndäringa el-sladd, klipp av och skala den, linda ändarna runt drulen och stoppat in i eluttaget? Borde ju funka om man har en bild på C.S. framme i datorn samtidigt? Då blir ni väl ihopkopplade? 
Jaah! SÅ måste det ju vara. *flaffa flaffa flaffa*
*puss puss* *nakenkram*
Hon e ju hemma hos mig om en säjjer dåh! 

NEEEJ!!! 
Vi lekte met Putins snåpp ja. 
*flaffa flaffa flaffa* Mmmmmm, ååååh, C....
Äsch! Var inte så hetero nu! 
Oops!
Skyller på Trögaderon...

Inga OS-medaljonger för Charlåt den här gången. Bleppis, gör inget dumt nu. 
Neeeeeedååååååå... OOhoh, hihiiih, gaah,... eeeh... *galenskap*
Fick en väldans stor lust att leka met Putins snåpp helt plötsligt jah. Han får vara rysstwink och jag är bögspöket från Kiev.
Får ja va mää?



Va müsigt det var! 
Jaah, speciellt när jag rammade Putin i stjärtisen likt en stuka-bögare.
Jaaaah! Du efterapade stört-ljudet sååååå braaaah! *flaffa*
Henne vill jak knolla! Nu får jag ju dock ett straff som vaniljo...
Bussis laddar sin snopp med... ÖL! Så snart du gosse "kommer" jag med min slappa halvmeter bara för du tangerar att bli straight!!!
IIiiihiihiii! *darr*
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Jak elsker Charlåt Sjalla