Tråd: Tshirt-idéer

Hej på er härliga Fittkrampare

Vi har nu planer på att lägga upp ett antal underbart krampande tshirts. Vi har hittat ett antal dugliga krampare som kan teckna/rita så det vi nu letar efter är IDÉER!

Så släng fram orden/meningarna och er idé till en tshirt så kirrar någon av våra tecknare en fin och homoerotisk tshirt!

Puss&kram
Daniel

Thumbs up Thumbs down

Sv: Tshirt-idéer

165 pers har läst den här tråden och skrivit exakt 0 idéer. Vad har hänt?

Jag får väl börja då.

http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … t.273.html

Bild: http://www.dailyclipart.net/wp-content/ … ports9.jpg fast med en tjej istället för bowlingklotet (såklart)
med texten "Bowling-greppet" ovanför bilden

Alt

http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … e.263.html

Bild: http://www.chumpysclipart.com/images/il … tended.jpg
"Vill du se min calzone?"
längre ner på tshirten eller på baksidan (i kursiv stil):
"Trick en man utför med sin penis. Allt skinn från pungen tänjs upp över resterande del av penis ända upp mot naveln, så att hela penispaketet blir inbakat och dolt av pungskinn"

Thumbs up Thumbs down

Jag föreslår en T-shirt med texten "Satsa på dig själv - Runka i motvind".

Eller "Här du få extra - Grottlotto" (från lotto jackpot reklamen).

Eller "Plötsligt händer det - Överraskningssex" (från Triss reklamen).

Eller "Vissa har det, andra inte- Knulltunna" (från Viasat reklamen(.

Hade varit fina t-shirts, med fittkramp.se som reklam ngnstans, för det är ju trots allt där folk måste hitta förklaringen till ordet.

/Freckham

Thumbs up Thumbs down

fittkramp - om mongofilen själv får (s)välja

Thumbs up Thumbs down

fittkramp - en våldtäktskorv nära dig

Thumbs up Thumbs down

6 Senaste redigerad av Rabiesgrävling (2009-05-10 07:41:22)

Vilken sorts pervo är du? - Fittkramp.se.

(åsså en massa fina fittkrampsord uppräknade i mindre stil lite överallt på trycket.)

Thumbs up Thumbs down

Jag har lovat motiv och de kommer. Jag måste bara sno Illustrator av någon jävel.

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

dverj, pajrettbejj har!

Thumbs up Thumbs down

Ja men törs man ladda ner nu för tiden? Fascisterna har ju tagit över. Jag tänkte sno min vän Kokt Fittas hela jävla CS men jag måste komma åt den Kokta jälva Fittjäveln med min externa hårddisk först.

10 Senaste redigerad av Bleppe (2009-05-23 16:04:01)

Den här
http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … b.198.html
och sen så här, fast med större text.

F I S T O F O B
http://dclips.fundraw.com/zobo500dir/liftarn_A_raised_fist.jpg
                                                         Vill du veta mer?
                                                               Besök då
                                                          FITTKRAMP.SE

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jag tänkte illustrera mitt eget ord "JAG-fixerad" genom att skriva "21+" i ett hjärta. Mongon har som bekant en kromosom nummer 21 för mycket. Motivet blir såklart helt opegripligt utom för oss fittkrampare vilket kan vara bra. En svindlande tanke med t-shirts är att man kan hitta andra fittkrampare ute på stan, i skogen eller var fan som helst. Till och med i en annan del av Köping. *YNF!* *YNF!*

bleppes i'de är inte dum´. men borde vara på baksidan på tshirten och sen från mitten på bröstet och åt vänster skall dett stå : NÄR KUKEN STÅR ÄR DET MINSAN FREDAG...:D

Thumbs up Thumbs down

dverj skrev:

Jag tänkte illustrera mitt eget ord "JAG-fixerad" genom att skriva "21+" i ett hjärta. Mongon har som bekant en kromosom nummer 21 för mycket. Motivet blir såklart helt opegripligt utom för oss fittkrampare vilket kan vara bra. En svindlande tanke med t-shirts är att man kan hitta andra fittkrampare ute på stan, i skogen eller var fan som helst. Till och med i en annan del av Köping. *YNF!* *YNF!*

Romantiskt.

"Ynf ynf" kan ju för övrigt vara ett lämpligt sätt att hälsa på när när man ser någon med en fin fittkramp-tshirt. Som en slags hemlig kod.

Thumbs up Thumbs down

dverj skrev:

Vilken dröm att träffa på en annan fittkrampare långt ute i skogen att monga sig med då man är på sin alldeles egna CP-älgsafari. *flaffa flaffa*

Bleppsingen min och Rabies-*YNF!*. Exakt. Det blir som ett hemligt, slutet och mycket högt stående sällskap som då och då träffar på varandra under höga *YNF!*-vrål. När vi träffas kan det vara artigt att lägga sig ner och onanera tills det kommer blårök och sand ur kukarna. Oerhört artigt kan jag tycka.

Åååh så härligt det låter, dverj. Man kanske skulle ta och skriva ihop några stadgar?

Ja varför inte? Lika bra att få lite ordning och reda från början. Första paragrafen kan lyda "Då Fittkrampare mötas å offentlig plats framtages kuken med vänster han och runkas med den högra dito. YNF-tjut överstigande en ljudvolym på 85 dB erfordras för att mötet skall betraktas som giltigt. I fall Fittkramapre mötas ogillt skall skammen tynga Fittkramaprens rygg"

Skiiitbra ju. *flaffa* Då skriver jag andra paragrafen:

§ 2: "Under praktiserande utav något av orden på sidan fittkramp.se, skall utförandet vara korrekt och slutföras till pun(g)kt och pricka, allt i enlighet med rådande föreskrift. Om detta icke sker, så skall denna Fittkrampare degraderas till medlemsnivån 'Slapp Fittkrampare' och således bära Slappfittan av Skam på dess huvud, samt få gamla dubbdäck kastade på sig."

*ynf* låter som ett vällustigt bögskrik kan jag tycka... Det är fan inte så det låter när jag sparkar upp en orange vägkon - på tvären -  i arslet på en heterosexuell gruvarbetare i Kiruna. Sex handlar faktiskt inte alltid om ömhet och smek, det kan likaväl vara sprunget ur ren och skär kåthet där bägge gillar kniv, slag och tandlös munsex...

Thumbs up Thumbs down

vad säges om: FÍTTKRAMP, om mannen själv får välja...

Thumbs up Thumbs down

Vad är "Slappfittan av skam"? Det låter fruktansvärt nedvärderande och inget man vill råka ut för. Dags att skärpa sig och plugga på.

Du Bleppsingen. När du skriver "Flaffa, falffa", hänvisar du till en svensk erotisk film i motorcykelmiljö då?

Mvh

*runk!* *YNF!*

Dverj

Kära Dverj. Nej. Det är från en serie av Ediká där någon sitter och runkar och då låter det *flaffa flaffa* när han drar i kuken.
Sen skrek den runkande personen KORPILOMBOLO! när det gick för honom.

Just den specifika serien var det nog 15 år sen jag och några polare läste och vi tyckde det var skitkul, och sen dess har det
blivit ett vardagsuttryck oss emellan när man ses. Vad var det för erotisk mc-film du nämnde? Verkar intressant. Svettiga
håriga bikers i läderkläder kanske? Mmmm...

Helvete Bleppis vad kåt jag blev nu. Filmen i fråga spelades in i MC-klubben Carolinas lokaler i Norra Hammarbyhamnen. En av karaktärsskådespelarna gjorde en fantastisk tolkning av....ja fan vet jag. Han sa "flappa flappa" när han förgyllde en av hojarna med sin finska gencocktail. Hursomhelst hängde han på en open-mindedklubb på 90-talet där jag fick förmånen att träffa fanskapet i fråga. Ja det var ta mig fan tider det. Men din serie skulle jag vilja fingra lite på. Kanske vidröra ollonet samtidigt. *YNF!* *GNY!* *EKORRE!*

...sen torkade han kuken med sin hästsvans och vred senare ur i en flaska Kosken? (bara mina fantasier dock)