Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Vaselinsmugglingen.

Nervöst över Öresundsbron pervolångtradaren svettchauffören rodnar som den rosenblomma han just rökt, i analen en gåva från den kärlekstörstande dansk som plockats upp i kladdig endräkt i nattens ljumma förväntansfulla lastbilshytt. Nu vaselinet knatchas på, smusslande, tisslande, tasslande, fingrarna ivriga sig söker mot penis och den slippriga last av passion som nu fyller luften så som bara öresundsbrisen kan i denna kontemplation visa, nu alla smusslar över bron kärlekens smörjmedel....

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,752

Vaselinsmugglingen.

Nervöst över Öresundsbron pervolångtradaren svettchauffören rodnar som den rosenblomma han just rökt, i analen en gåva från den kärlekstörstande dansk som plockats upp i kladdig endräkt i nattens ljumma förväntansfulla lastbilshytt. Nu vaselinet knatchas på, smusslande, tisslande, tasslande, fingrarna ivriga sig söker mot penis och den slippriga last av passion som nu fyller luften så som bara öresundsbrisen kan i denna kontemplation visa, nu alla smusslar över bron kärlekens smörjmedelv så mjuka så lena så.

Ny?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

jomenvisst.

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den...

Thumbs up Thumbs down

1,754

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt...

1,755 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-01-09 21:55:42)

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade Pifftidningens mittuppslag...

Thumbs up Thumbs down

1,756

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het...

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande...

(kan byta ut gul blend mot något cigarettmärke som är rejält lågbuget, Syster Märta tillåter mig inte att röka så jag är inte helt uppdaterad på märken)

Thumbs up Thumbs down

1,758

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig...

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess...

Thumbs up Thumbs down

1,760

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock...

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är...

Thumbs up Thumbs down

1,762

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är själen vit som den sperma...

1,763 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-01-09 23:16:17)

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är själen vit som den sperma jag sprider på tidningstryckets glättade...

Thumbs up Thumbs down

1,764

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är själen vit som den sperma jag sprider på tidningstryckets glättade papper så hårt, så brutalt,...

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är själen vit som den sperma jag sprider på tidningstryckets glättade papper så hårt, så brutalt, så gulnat som den kalenderflicka...

Thumbs up Thumbs down

1,766

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningen mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är själen vit som den sperma jag sprider på tidningstryckets glättade papper så hårt, så brutalt, så gulnat som den kalenderflicka anno 1982 på väggen tittar...

Nattskiftet.

Vaktkurens bistra kvicksilversken och den solkiga kaffebryggaren med död krukväxt intill den vältummade pifftidningens mittuppslag av yppig brunett så het som den slockande Leveln's glödande ände, den nu sänder mig till nattens dimmor av tristess som gör mig less, dock som askkoppens sotgråa innehåll är själen vit som den sperma jag sprider på tidningstryckets glättade papper så hårt, så brutalt, så gulnat som den kalenderflicka anno 1982 på väggen tittar till dig i nattskiftets virvlande damm.

Thumbs up Thumbs down

Ny? javisst.

Thumbs up Thumbs down

1,769

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen...

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen vill du bara runka, du...

Thumbs up Thumbs down

1,771

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen vill du bara runka, du framför YnfTube negerganja njuta, allt...

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen vill du bara runka, du framför YnfTube negerganja njuta, allt du vill göra är att...

Thumbs up Thumbs down

1,773

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen vill du bara runka, du framför YnfTube negerganja njuta, allt du vill göra är att perva dig, men skam och...

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen vill du bara runka, du framför YnfTube negerganja njuta, allt du vill göra är att perva dig, men skam och det unkna kamrattryck, du tvingas...

Thumbs up Thumbs down

1,775

After-worken.

Påtvingad och falsk gemyt, egentligen vill du bara runka, du framför YnfTube negerganja njuta, allt du vill göra är att perva dig, men skam och det unkna kamrattryck, du tvingas du pinas. Tolv starköl senare...