22,626

Sv: Här postar vi allt möjligt

Rähää!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ti-hi! Bra att osten ”kommer” därifrån. Eftersom Migrationsvärket har ett större reservat för primater där så integreras dju… ehh ”baaarnen” lite fortare i samhället. Allah ska mä!

Tjillepitten

Sv: Här postar vi allt möjligt

Då har man kört lastspermobil för första gången under gårdagen. Lyckades köra över 5 pensionärer och 14 haiwaneser, så det gick ju skitbra det där!

Skaparen av Mortiscism.

22,629

Sv: Här postar vi allt möjligt

Vad kuk att höra. Visst ä dä roligt.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaah, och man rattrunkade i Hascheby utan att vare sig bli rånbögmördad, beskjuten eller ens bestulen på lasten! Aivan/shok

Skaparen av Mortiscism.

22,631

Sv: Här postar vi allt möjligt

Gött! Hur "kommer" detta sig då?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ingen aning, vi hade nog bara rejält med tur.
Hjälpte en runkcumrat att flyt-... Eeh, att fly från PIVA, så ett soprum i Hascheby blir hans nya tillhåll. Riktigt müsigt!

Skaparen av Mortiscism.

22,633

Sv: Här postar vi allt möjligt

Aha. Tänkte på hur det "kom" sig att du körde lastspermobil. Men nu fitt jag ju iofs. svar på två saker. Aivan/smile

Lät ju som sagt riktigt müsigt jah. Är det lastpallar även där som gäller? Blir det inflyttningsfist?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Lastspermo ä roligt att rattrunka mä! Hmm lastpallar? Låter som du kört nytt möblemang dvs. Ett par EUR-pallar i ett hörn skall finnas i var homomans stödboende. Roligast är att köra IBC-tankar med IBS-innehåll som skvalpar runt i skåpet. Med mitt ADR-intyg då får jag trans-porrtera sprängmedel och annat sköj btw. Jag tänker mig en fullastad Scatia med lite blandat uran, bajs och TNT. Sädan börnar man runkt i Hascheby till det smäller! Radioaktivt bajs åt Allah! Idag skall eder Bussis ”joppa” lite scattebefriat men tyvärr bara i en lätt lastspermo med bakgayvellyft.

Tjillepitten

22,635

Sv: Här postar vi allt möjligt

Åhåå! Kan det månne vara en saltspermastänkt sjödaddybear från Riga du ska träffa i Norrpökings hamn för müs mot lite scattebefriande kottar? Och vad är det för märke på åkdonet?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bleppe skrev:

Lät ju som sagt riktigt müsigt jah. Är det lastpallar även där som gäller? Blir det inflyttningsfist?

Joråh, eftersom runkpolaren är gammal pung-kare så är förmodligen lastpallar något riktigt lyxigt att ha.
Nja, någon inflyttningsfist är tveksamt. Men jag är tydligen välcummen att "komma" på besök och leva rövare, så jag kanske kan ordna en sådan fist själv genom att storma lyan tillsammans med ett par dussin ÖIA-interner?

Bussföraren skrev:

Idag skall eder Bussis ”joppa” lite scattebefriat men tyvärr bara i en lätt lastspermo med bakgayvellyft.

Jah, det var präxis en sådan som jag rattrunkade!

Skaparen av Mortiscism.

22,637

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mmmh... Tänk vilken håmokonvoj vi skulle kunna ha!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaah!

Skaparen av Mortiscism.

22,639

Sv: Här postar vi allt möjligt

Snart trä väckors obevakad frigång. MMM-MHM!!! Och även några kottar och kapsyler tillbaka från scat-någonting på det också. https://www.blepp.se/f/hy.gifhttps://www.blepp.se/f/miniseglis.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Det bajsade sig med rattrunkarjoppet men så har jag ett slidoprojekt som omfittar enklare runkovering på ett sletet radhus. ”Huset” skulle dömts ut redan tidigt 2000-tal enligt min mening men herrn i huset vill bevara så mycket som möjligt (snålkuk). ”Jag har värk-tygen som behövs höhöhö!” Bara det att skiten man får joppa mä ”kommer” från Tattar-Lidl så dom presterar sisådär. Vet inte hur många HAIWAN och SHARMOTA jag vräkt ur mig de senaste dagarna. Alltså ska man krejja så det blir bra (mindre dåligt) så vill man ha krejjor från typ ”Ma-skita” och helst slippa använda spillvirke m.m som gubben släpat hem ur ”Lem&Fist” och deras cumtainer. Yes det finns en sädan där. Jag vet då jag hade ett kortare gig där i höstas. Nåja, jag får ju såna röda och gröna papperslappar samt en och annan birabärsa i fittvärmen så jag ska inte klaga. Han kör med det tunga artilleriet så det blir Arböga 10,2. Trots att man är ett inbitet megabögfyllo så tar dom bra i solen och slödderläget där jag ”går” och rövsvettas som en neger på ett bomullsfält i Alabama.

Tjillepitten

22,641

Sv: Här postar vi allt möjligt

Faan vad du värkar ha det naaajs! Annars har Överbögsbolaget märket "Best Tools" vilket säder allt! Då är man bäst och inget kan "gå" fel.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Uj uj uj, här har Bussis något att lyssna på när han skrufvar och sågar i fittvärmen:
https://youtu.be/Ckein6lrYog?t=20

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jah hade ”Ö&Bög” funnits i metropolen så hade det varit ”Bajs Tools” i parti och minut. Riktiga kvalitetsvärk-tyg precis som TL och deras sortiment från ”Parks(l)ide… Fittgrejor. Men yes pervopatin är stark då jag fucktiskt nynnade på den där låten. Jag borde göra en rerunk av den. Östbögst negertema.

Tjillepitten

Sv: Här postar vi allt möjligt

Hmm. Ordförrådet börjar att sina här på sajten.
Gissar att den yngre generationen har tagit sommarlov från att skicka in perviga ord, de små asen! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

22,645

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mhm. Sitter väl och suger i sig Nocco hemma framför TikTok helt nyktra.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,646

Sv: Här postar vi allt möjligt

Då bögar vi fira tre väckors obevakad frigång. Skål håmos! Aivan/cool

https://www.blepp.se/f/runkapungmedmartinljung.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Så göttööhh. Plockar nog fram en långhylsa eller två äfven jag.
Har ju spenderat dagen i Fjollträsk. Vid Sillekrog fanns det som vanligt truckers som ville betala för lite service. Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

22,648

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ha haah... Klart du måste stajla lite också... Aivan/wink Vet dock redan hur bra du suger.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,649

Sv: Här postar vi allt möjligt

Då har man varit och sn... handlat på Bangatan 9 igen. Aivan/blum

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Blev du igenkänd som vanligt? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.