Sv: Dagens Ord: Skadestånd
Beskrivning: När man får stånd i en icke sexuell situation kan man begära skadestånd . Beviljas ansökan får man utbetalning från allmänna skadestånds fonden
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Skadestånd
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När man får stånd i en icke sexuell situation kan man begära skadestånd . Beviljas ansökan får man utbetalning från allmänna skadestånds fonden
Va?
Ser hur kapsylerna rullar in... Finns det ens någon orsak till att inte ha stånd oavsett situation? *Bildgooglar GW, vrålrunkar*
Detta är ju förtal på min ära! Hade jag städat i Långvikens bastu så...
Det var de fräckaste!!!!
Blev helt paralyserad av detta!
Frågan jag ställer mig, var det fekalier på damernas? Är ju det enda som skulle kunna rädda dig om detta påstående stämmer herr Blepp.
Undrar vem som sett dig?
Vem?
Hjääääälp!
Det kan inte stämma. Hujeda mig!
Åååhååå! Hej Kiltis! *kladdkram*
Ja, det var chockande. Det var bara lite lätt hallondoftande kluttar här och där. Grymt besviken gifvetvis. Ja jag undrar vem som kan ha sett mig? Hmmmm?
Ingen fara, skickar ett kladdigt brev till EuGay-domstolen så får dom titta på dig framför allt men även dit ärende Bleppe! Telefonerar Leif Spermbergsky om så behövs! Ställer gärna upp (på det ena och andra) som karaktärsvittne! FREE BLEPPE!
*snyft* (frääääs i vb:n) Vilket stöd! Inte en ringmuskel är torr.
Knatter, knatter, Gaymailar till Kåta Fakta så du blir rikspervo med hela folket! Rättvisan måste få segra!
Hurraaaa! Homooooo!
Honom ska vi haaaa!
*Hängpungarna vajar i vinden, Sten och Stanley spelade"... BLM, Bleppe Lifes Matter!
*snyft* Tack! Förväntar mig också en stor pervoparad som kommer tåga före mig rätt in maktens korridorer!
Givet, får kontakta DHR, De Homohandikappades Runksförening så stormar vi Fistdagen! Lite som i Frankrike kravallar vi, täpper igen gator och torg med bajs tills vi får som vi vill!
Jag vill köra traktor med svärm"gödsel"tanken bakom som sprutar vilt mitt i stan! 
Homolicious! Jag kan gå före med en jättedildo och dirigera hela pervoparaden till ljuden av Jularbo, trummor och munspel!
J-j-jjja... ja g-gärna! *bu*
"Pervona demonstrerar, pervona har fått nog, dom vill ha egen gayklubb i staden där de bor".
Påminner om en låt då bög-älgarna opponerade sig.
"Bög-älgarna onanerar, Bög-älgarna har fått kuk, dom vill ha analsex här i sin egen skog". Stämmer bra det Bleppe, en folkkåt visa som har mången salivssträngar på sitt olla.
Äsch! Det var ju självfallet det hemliga gloryhålet som hittades i väggen från damernas in till herrarnas som gav Bleppisen fjong. Att ha makten att kunna föra ett hetero in i bögarnas värld utan dennes vetskap måste vara en mäktig känsla!
En annan typ av skadestånd kan ju uppstå när man bakfull som få vaknar upp en söndagsmorgon med morgonerektion. Man sätter sig på soffkanten och suger i sig samtliga ljumna slattar man kan finna på soffbordet/stapeln av EU-pallar och gamla Ikea-flyttlådor. Halvt sinnesförvirrad pga alkoholen bläddrar man genom ett par Piff-tidningar från 1985 samt mittuppslaget i en QX-blaska. Efter det vinglar man iväg fortfarade påtagligt onykter och råkar slå i någon dörrkarm med sin ansvällda penis varpå blodvite uppstår. Naturligtvis kukskriver man sig på måndagen från sin DV eftersom hela ballen ser ut som en kebabrulle från forna Cici:s pisseria. Ballen inlindad i folie ihop med fitteroni, pommes shits, bacon, vaselin och extra vitsås som sipprar ut.
Poetisch! Sådana rullar gillar vi! Finns ett ställe här i byn som gör sådana, jaaah! När jag frågadevad såsen var gjord av log dom bara brett och fnissade lite... (?) Hmmm... Nåja!
God är den!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Skadestånd