Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,702

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som kärlek behöva, kramar ut flensosten...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som kärlek behöva, kramar ut flensosten likt en majonästub i brunmörkret...

Skaparen av Mortiscism.

13,704

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som kärlek behöva, kramar ut flensosten likt en majonästub i brunmörkret ur min vårtiga penis, se...

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som kärlek behöva, kramar ut flensosten likt en majonästub i brunmörkret ur min vårtiga penis, se läpparna som sluter sig runt...

Skaparen av Mortiscism.

13,706

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som kärlek behöva, kramar ut flensosten likt en majonästub i brunmörkret ur min vårtiga penis, se läpparna som sluter sig runt hemorrojdernas slemmiga och underbara textur...

Kärlek

Bultande hjärta bubblande mage, rödskimrande blygdläppar smetas in med diarré liksom i en Moserfilm, ack den sträva känslan av åtrån som min kalla själ smeker som den hemorrojdblommiga analöppningens förväntansfulla hålighet, värmen av spermigt ollon smälter alla trasiga hjärtan som kärlek behöva, kramar ut flensosten likt en majonästub i brunmörkret ur min vårtiga penis, se läpparna som sluter sig runt hemorrojdernas slemmiga och underbara textur, ja jag älskar dig Kram-Lisa!

GNYYYF

Skaparen av Mortiscism.

13,708

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar...

13,709

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i...

Över och ut! In i röven Å njut. *Vi syns i machallens skugga*...

Thumbs up Thumbs down

13,710

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av...

Skaparen av Mortiscism.

13,712

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på...

13,713

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan...

Thumbs up Thumbs down

13,714

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder...

Skaparen av Mortiscism.

13,716

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré...

Skaparen av Mortiscism.

13,718

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut...

Skaparen av Mortiscism.

13,720

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft...

Thumbs up Thumbs down

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

13,722

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på...

Skaparen av Mortiscism.

13,724

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal...

Julbord med jobbet.

Sitter ensam hemma och groggar. Plötsligt sprattlar det till i penis och pung! Nu ska det ätas med resten av vaniljkollegorna så torra. Tar på mig ny VB, det kan bli bra, trallalaa, i taxin jag korkar upp och bjuder chaufförn, betalar i natura så vänligt och gör sedan entré inför en häpen publik. Kuken min så nyfiken tittar ut, en kraftig ost liknande doft lockar till brandlarm och svett så kul, ho ho, akvaviten jag därefter lägga beslag på och upp i min analkanal, den fetaste laxbiten jag därefter...

Skaparen av Mortiscism.