Tråd: Dagens Ord: Bussbög
Beskrivning: En jobbigare variant av Pendelparasit. Medan Pendelparasiten bara är allmänt ful så sitter bussbögen bredvid dig och smeker dina lår.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bussbög
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En jobbigare variant av Pendelparasit. Medan Pendelparasiten bara är allmänt ful så sitter bussbögen bredvid dig och smeker dina lår.
Jag träffade Bussbögen första gången den 17:e februari 1999. Det var en dag jag sent skulle glömma. Om jag bara ändå kunde komma ihåg vad som hände den dagen...
Jag vill minnas att Ostfralla var ombord på den bussen och kan berätta vad som hände?
Minns tyvärr ingenting eftersom jag genomgick batongterapi.
Jag är pussmög!
Jag sitter i isoleringscell.
Är den skön?
Vet inte, måste fråga syster Märta.
.
.
.
.
Hon sa det var viktigt för mitt tillfrisknande från det psykiska sammanbrottet 1982 att jag inte ifrågasätter behandlingen.
Ett föredöme för kåren! Har samma penisföring som en annan, mycket upphetsande: https://www.youtube.com/watch?v=22RMyPG2zoI
Ett sant föredöme!
Vill ha dig vid min sida Bleppe, på Handikapps-platsen invid föraren... Typ NU! Samlag med föraren uppmuntras!
JAG KOMMER, JAG KOMMER!!! (i dubbel bemärkelse)
Ska rulla ut den röda Spermobil-rampen just för dig gullis!
Nämen... Ti-hi! Jobbar övertid idag alltså?
Inte alls, sitter på parketten hemma lite lätt gasig och inväntar körordern på lördagskväll samt natt.
Aha. *penis upp*
Vill see bilderna från hyddan vid rallybanaan! MMH-MMMH! *Flaffa!* 
JA MÄÄ, JA MÄÄÄÄÄ!!!
Har bilderna på luren men är förjävla dum och full för att kunna ladda upp. Platsen du var vid är den samma så risken är stor att myskojan rivits. Var nere vid Himpa igår men då Vita Fisten spelade is-böghockey så var det minst sagt långa köer där nere.
Ååh, ni tycks ha en sån scen där i Norrpöking mot här.
*suck*
Var inte ledsen Bleppe, ödehus finns säkert i dina trakter. Ockupera ett sådant och borra ett hål i väggen. Resten (ut)löser sig självt. Lite som att fiska/fista, tålamod.
Ska testa imorrn när jag är någorlunda nykter...

Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bussbög