12,401

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Uppvaknandet.

På nerkissad bäddmadrass jag vaknar kuken bara slakar slakar slakar, tänder en Gitanes, hostar och blir nikotinhög likt en kines i Tranås en kulen söndagskväll i jakt på närmsta bordell som en karusell i venusbergets citadell. Ångestens bögdemoner mig förföljer med löskukar i sina BDSM-portföljer så kladdiga så kladdiga, verkligheten ej äro densamma ty gråtrunkandets kakafoniska eko i min hjärnbanan giva mig slapp penis i den kalla vuxenblöjans morgonkiss, tager de kvarvarande snurrepillren från gårdagens korvdansande fredagsmys, bajsutlösningen så oundviklig...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Uppvaknandet.

På nerkissad bäddmadrass jag vaknar kuken bara slakar slakar slakar, tänder en Gitanes, hostar och blir nikotinhög likt en kines i Tranås en kulen söndagskväll i jakt på närmsta bordell som en karusell i venusbergets citadell. Ångestens bögdemoner mig förföljer med löskukar i sina BDSM-portföljer så kladdiga så kladdiga, verkligheten ej äro densamma ty gråtrunkandets kakafoniska eko i min hjärnbanan giva mig slapp penis i den kalla vuxenblöjans morgonkiss, tager de kvarvarande snurrepillren från gårdagens korvdansande fredagsmys, bajsutlösningen så oundviklig vilket sker ut genom vardagsrumsfönstret...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

12,403

Uppvaknandet.

På nerkissad bäddmadrass jag vaknar kuken bara slakar slakar slakar, tänder en Gitanes, hostar och blir nikotinhög likt en kines i Tranås en kulen söndagskväll i jakt på närmsta bordell som en karusell i venusbergets citadell. Ångestens bögdemoner mig förföljer med löskukar i sina BDSM-portföljer så kladdiga så kladdiga, verkligheten ej äro densamma ty gråtrunkandets kakafoniska eko i min hjärnbanan giva mig slapp penis i den kalla vuxenblöjans morgonkiss, tager de kvarvarande snurrepillren från gårdagens korvdansande fredagsmys, bajsutlösningen så oundviklig vilket sker ut genom vardagsrumsfönstret så hårt och brutalt, koprofilerna...

Uppvaknandet.

På nerkissad bäddmadrass jag vaknar kuken bara slakar slakar slakar, tänder en Gitanes, hostar och blir nikotinhög likt en kines i Tranås en kulen söndagskväll i jakt på närmsta bordell som en karusell i venusbergets citadell. Ångestens bögdemoner mig förföljer med löskukar i sina BDSM-portföljer så kladdiga så kladdiga, verkligheten ej äro densamma ty gråtrunkandets kakafoniska eko i min hjärnbanan giva mig slapp penis i den kalla vuxenblöjans morgonkiss, tager de kvarvarande snurrepillren från gårdagens korvdansande fredagsmys, bajsutlösningen så oundviklig vilket sker ut genom vardagsrumsfönstret så hårt och brutalt, koprofilerna flockas. Inte så illa ändå.

NWHYH

Skaparen av Mortiscism.

12,405

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar,...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut...

Skaparen av Mortiscism.

12,407

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller...

Skaparen av Mortiscism.

12,409

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att...

Skaparen av Mortiscism.

12,411

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min...

Skaparen av Mortiscism.

12,413

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin...

Skaparen av Mortiscism.

12,415

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid...

Skaparen av Mortiscism.

12,417

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats...

Skaparen av Mortiscism.

12,419

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla...

Skaparen av Mortiscism.

12,421

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot....

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas...

Skaparen av Mortiscism.

12,424

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så...

Fekaliedansen.

I strålkastarljuset jag utmaningen tar, under vilda jubel jag ut mitt bajs sprutar på publiken, snurrar runt, runt på snurrepiller och äkta brun glädje. Antagonisten ej en chans hava att hämta, dominansen total, krystar och flämtar, prestationen fenomenal, ty min kuk sprutar flensost och eld över dansgolvet, en ny fin kaskad av fekalier nu komma till åskådarnas glädjetjut, en solid snurr med hopp och snoppgalopp ledde snart till en förstaplats, sedan lite hasch, trallalaa, nu dags för spermobildans, balla balla balla balla, ropen skalla, vaselin i en rytmisk rörelse mot penis som här ska gnidas och fejjas, magen mullrar så, sedär bajsutlösningens kraft och så...

Skaparen av Mortiscism.