9,576

Sv: Här postar vi allt möjligt

Finns väl en "riktig" feeder-film vill jag minnas? Inte snuff då, men, jah, du fattar...

Sa du Joel? Aivan/smile https://www.femina.se/nostalgi/sa-lever … ag/8523011

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jaaah det finns en sådan rulle, det finns ju ävfen "Human Centerpede" som borde tilltala varje perv på furumet här. Ahhh Joelbitar, som man slängde i från sig sin kladdiga handkåtroll till 8-fittars Niggendot när man hörde den grymma intromusiken... "Kommer" du ihåg hur vi åt bajs förra sommarn, "kommer" du ihåg sperma som simmade omkring. Ah ljuva 80-tal där hårdhomorockers bar tights och hade spermanentat könshår m.m...

Tjillepitten

9,578

Jaaah! Jag hade kissluktande jeansjacka med "Motörhead"-ryggmärke och en massa knappar på framsidan med alla andra då tuffa hårdrockband. Detta var runt 1983-1986.

[edit]: Motörhead var dä jöe...

Ahh så vackert att höra! Jag tog sönder mina taighta jeansshorts under en fistingsession i ett klätterträd men dessa lagades med ett tygmärke med KISS-motiv (Gene Spermonns) på jaaaah! Sen blev men om möjligt ännu hetere i plugget när man kunde uppvisa denna "badge of horor". Kanske runt 1986-87.

Tjillepitten

9,580

*nostalgironk* En herre hade vid denna tid en liten liten affär i miljonprogrammets område i den byggnad som inhyste soprum, cykelförråd m.m. till den gården jag bodde på, och där fanns det bara hårdrocksprylar i form av skivor, band, tygmärken, knappar, dildos och en massa annat. Det jag ofta köpte (billigast) var sådana där papper med tuffa bandnamn på som man sprayade med kissvatten och sedan strök på en t-shirt. Sen var man tuffast!

Det låter som ett pervodis där du växte upp Bleppe! Men jag "kom" lite senare att träffa en homovän som samlade på allt han kunde vad rörde Iron Gayden och så impregnerad man blev af att se alla posters och affischer han inrett sin gaycave med. Allt bara upp af häftstift och sånt där klet man kunde sn.. låna från skolan. Lite zigenare på 90-talet "gick" jag röver till Gays and Roses och skuttade i min tvångströja af lycka när jag fick CP-skivan "Use your Pervlusions 1 och 2" i hjulklapp!

Tjillepitten

9,582

Låter också härligt, min lille gosiga rattrunkare där. Ti-hi! Men på Sweden Runk trodde folk att det var Pisse Mugg som sjöng när dom uppträdde där senast. Det är det som är tråkigt med många av sina gamla hjältar! *flaffa*

Jaaah många af våra fornstora hjältar har ju "gått" ner sig totalt och på ett vaniljovis. Cum back 80-talet för fanken! Jeansjackor, hockeyfrilla, brahhh vägkrogar (som vi nämnt) och det bästa av allt... *Runkvirvel* Alla pratade svänska jöööö!

Tjillepitten

9,584

Jaaah! *Grunkar i groggen*

Bara det, groggar gjorda på urin, Eldorados tattar-apelsinjuice och hemkört med inslag af finkel. "Kom" på en annan butik under denna era, REMA 1000...

Tjillepitten

9,586

Åååhåååh! Så smarrigt!

Ja dom butikerna har man ju besökt när man varit i Danmark för att besöka lagliga bögbordeller.

Åhåhomo! Finns dessa kvar i smörrebögslandet alltså? Har har inte varit där på år och dagar.

Tjillepitten

9,588

https://rema1000.dk

Jag tackar jaaah! Hemsidan ser lika homo ut som Tattar-Lidls vilket borgar för en sann butik för oss pervon med alkoholprobLEM!

Tjillepitten

9,590

Oooh jaah! Och man ska alltid kunna köpa en kall Elefanpungsöl 50cl i förhudsbutiken också!

Så skall det låta! Inget jefvla lallande om ljummen bira om 3,5% alkohol som i Svedala! Hoppas danskjeflarna "tar" oss ifall Pruttin bangar. För under rysk kontroll så blir det än mer homovodka som välkomstdrink serverad då man svassar in på valfri brunktik värd namnet!

Tjillepitten

9,592

Vodka tycker vi om...

Hu jaaah! Fy fan vad fint att man beställer något från Fagoora men missar att klitta rätt. 1 timme senare ringer man upp pisserian och skäller på babbarna då man undrar vart maten är... Nåväl nu har jag klittat rätt och inväntar en kebabrunke med indisk currysnoppsås...

Tjillepitten

9,594

Så trefvligt att höra. Låter som om att en bra bajsutlösning är att vänta. Btw... Förlustade du dig på budet?

Nu "kom" käket och nej det blev inget samkväm. De är allt snabba de där ke-babbarna och kanske för att dom inte vill träffa på ett pervo för lite haram-värk-samhet?

Tjillepitten

9,596

Aaaah! Smaklig spis.

Det var längesedan jag beställde från det haket och halvbögs genom knullen så... Får ingen nämnvärd BU av denna så sker aldrig...

Tjillepitten

9,598

Aaah! Vad är detta haks storsäljare?

Mest poppis är vaniljo-pissorna så som Veneria och Scattshitsåsa när man kollar homosidan. Sedan "kommer" kebajsrullen tätt följt af Gayrospizza.

Tjillepitten

9,600

Aaahaa! Precis som här i Nybbet då. Aivan/sad

Vi fittkrampare skulle Lätt "komma" på betydligt mera spännande pissor än så!

https://youtu.be/XxBMHSvQ9YQ