Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Rabiesgrävling skrev:11-11-11, kl. 11.11, klär jag ut mig till en älva.
Mysigt! Någon bild på det?

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Rabiesgrävling skrev:11-11-11, kl. 11.11, klär jag ut mig till en älva.
Mysigt! Någon bild på det?

ÅÅåh aaah ynf! 
*flaffa*
And a one, and a two, and a threeee... *hnngh blrrrrr plupp fzzzz smeta*
Dåå var fm:et igång igen ja! 
Och snart kommer Olga med brännvinet, och då blir det även bajsfest russian style!
Mmmm...
Här är det förresten någon som smygfilmat min käresta om ni är nyfikna på hur godingen ser ut:
http://www.youtube.com/watch?v=nmsdUBU3rlA
Vilken mumsbit du fick tag på.
Ja, verkligen. *phu* Helt slutkörd efter alla excesserna Olga utövat med mig i dagarna två. Hon visade sig vara ett riktigt litet energiknippe. Sen berättade hon om en gammal dröm hon haft länge, nämligen att ha en trekant. Så om duuuu...... 
fedagsmys om 2 timmar. Jag har tillsammans med Örkelljunga konstförenig anordnat en performanceföreställning som jag kallar fistofeles. Ett 30-tal i publik förväntas varefter jag under musik av Györgi Ligeti kommer att skapa en analfistande atmosfär. Men lite tur kan jag bjuda upp publik på scen och skapa finstämd modernistisk konst tillsammans uder gemensamt analfistande. Allt videofilmas live och kommer att sändas till stora bildskärmar på Guggenheimmuseet i Bilbao i Spanien. Förväntan är stor. Antagligen blir det efterfest på scen med mina pingstvänner och ett stort fistkalas efteråt.
Ellos? Check! Klövervaselin? Check! Buttplug? Check! Diskhandskar? Check! Älvaoutfit? Check! Blöja? Check! Fulvodka? Check! Foto på B. Dahl? Check! Kroumata på kassett? Check! Jaha mina vänner... Då kör jag igång mitt fredagsmys här och nu då. 
glömde du inte bongotrummorna?
Äsch då! *smack* (slår mig för pannan) Glömde dom i all upphetsning. Men annars var det trefvligt.
Fick agera toa-slav på dagcenters årliga uridomprovarkalas.
Det ingår i min terapi att agera toelettslav. Syster Märta har sagt det är nödvändigt för att jag ska lära mig vett och etikett.
Men det lät ju jättemysigt.
Under tre års tid har jag sparat varje veckopeng jag fått av syster Märta och alla belöningspengar när jag varit tyst under batongbehandlingarna. Nu har jag satt in 860000kronor på ett konto som en albansk buttpluggstillverkare har. Han har lovat heligt att jag ska få en helsides annons i saxons veckotidning med en fin bild på mig och mina pingstvänner när vi har fredagsmys, vi har tänkt att börja sälja buttpluggar på postorder. Jag träffade den albanske herren i en mörk gränd förra veckan och kände att han var seriös eftersom han visade sitt fina pass, han hade klipp och klistrat i passet så fint för att få det lite piffigare. Har inte sett till Saxons veckotidning på ett tag men det måste väl bero på att den är så populär och jämt slutsåld? Allt känns jättebra.
Ny bli det fredagsmys som vanligt ska bygga pepparkakshus i bajs dekorerade med sperma och flänsost i kväll.
Två och en halv timme kvar nu bara.
Snart dags att plocka fram diarré-hjälmen ur frysen och spänna på sig så den lagom börjar rinna till tolvslaget.
klrde en snabb kissrond vid grönsaksdisken på konsum innan dom stängde. Tyckte salladsbladen såg lite bleka ut.
Så jangtilt av dig att vattna på det viset. Gödslade du också? Växer bättre då har jag läst på internet...
Jodå la en gödsling i charkdisken bland falukorvarna. Det såg så fint och piffigt ut. Nu har jag taige lavemang och invänta dokor Bengroth för en psykoanal tripp tilsammns med frälsis..
Sant fredagsmys m.a.o. Önskar jag kunde varit med hemma hos dig i afton. Men jag är upptagen med att tävla i ett illegalt spermobilrace där jag bl.a. ska möta Runkas, JAG-crew, Sune Redlös och några andra toppnamn inom sporten. Så nu ska jag ut ägna några timmar till att finjustera mitt åk. Samt halsa en Rosita tillsammans med en karta Stesolid. Whohoooo!
Sitter här i Chesterfieldfåtöljen iförd min röda kladdiga sammetsrock och mumsar egenhändigt glaserade pepparkakor och surplar starkglögg samtidigt julalbumet No.1 ljuder i bakgrunden, vilket det har gjort sedan 1/12. Nämligen detta:
Är dock lite rädd för tomten i morgon, men jag har ju varit snäll så det är nog ingen fara. Eller?
...och så spelar vi albumet en gång till. Skål! 
schåååållll. oiiii Syster Märtas Julebatong sitter stadigt fast sen gårdagens rektala övningspass. Julebatongen är inte att leka med. Nu inväntar jag Julklapparna, Skakade på ett paket under spermagranen och tyckte det lät som urin på flaska, i ett annat paket kände jag en viss bajsdoft. Åh vilken underbar julafton det kan bli..
Det äär ju för härligt så säg! 
vaknar på juldagsmorgonen och känner mig mätt och belåten av allt fint bajs jag fick. Äkta Moserbajs..
Mums filibarbapapa!
*plupp* Ojsan! Där kom det ut en hel ansjovis och en prinskorv ur stjärten efter gårdagens julbord. Så... In och ner med er på en runda till. *smask tugg*
Sidor Föregående 1 … 18 19 20 21 22 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?