Imorgon blire Ajvarkyckling te lunch! Om man skulle dra till CityGross först och leta efter Da Bomb? 
Har också hört att oxalsyra kan leda till våldsamma bajsutlösningar. En växt som innehåller mycket oxalsyra är persilja. Sedan brukar även tuggummi och gummibjörnar ha laxerande effekt. Så förhoppningsvis blir det en lunch bestående av Ajvarkyckling, rikligt kryddad med persilja och Da Bomb-sås. Till efterrätt blir det gumminallar och tuggummi.
Om detta inte framkallar en bajsutlösning eller två imorgon så vet jag inte vad jag gör.
Skaparen av Mortiscism.