Tråd: Dagens Ord: Runka ögonbrynen
Beskrivning: Genom att runka ögonbrynen avlägsnas överskottsvätska ,och man ser allmänt piggare o gladare ut .Eller är lika ful som vanligt
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Runka ögonbrynen
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Genom att runka ögonbrynen avlägsnas överskottsvätska ,och man ser allmänt piggare o gladare ut .Eller är lika ful som vanligt
Jag såg genast piggare ut. Och mätt blev jag också. *burp*
Tjoho! Kom och ta mig i min kladdiga hand och dansa med, Harkel. Ostis, är du med? 
Alla ska med .
http://www.youtube.com/watch?v=SwwCxQYqpLQ
Alla ska med .
http://www.youtube.com/watch?v=SwwCxQYqpLQ
Grotesco är kul.
Jag brukar rynka, samtidigt som jag dricker apelsinjuice från Rynkeby. Kanske är det dags att försöka sluta, fungerar den där antirynk-krämen bra?
Den fungerar fantasiskt bra. Hittade en annons i ett kladdigt nummer av 'Hemmets Journal' som jag rev ur och scannade för din skull. Och se vilket bra omdöme den får:

Har du druckit mycket CP-Brännvin nu i jul då? 
Där ja... Lät ju som om du haft det riktigt mysigt. Tänka mig när du lite förstrött går runt hemma lite skönt salongsberusad och okynnesslipar på inredningen här och där med blockflöjten tutandes i munnen, och med Onkel's sälla toner ljudandes i bakgrunden.
Efraim ja. En hedersknyffel, sanna mina ord.
Jo tack. Jag har haft det bra. Fick obevakad (s)permis för att kunna sitta själv här i huset och julemysa med mig själv och mina vänner, vilka personalen från Avdelning 2 påstår är osynliga för dom. Bah! Så fan heller. Vad vet dom liksom... Mycket Fist ala Malta och Snopp i Grytan blev det. Hade faktiskt ful-cp-brännvin och julmust, så det blev trefvligt.
...kom på en sak, Vrakis. Nu när du har en vinkelslip så kan du ju starta legotillverkning (nää, inte Lego (c) ) av tunnplåtsdetaljer till något företag hemma i vardagsrummet. Sen rullar stålarna in och du kan köpa hur mycket cp-brännvin som helst, eftersom du tidigare skrev att det var för dyrt. Du behöver bara två pallbockar och en låda kapskivor. Sen är du igång. Tänk också så mycket du tjänar på att kunna jobba hemma, och inte behöva någon dyr verkstadslokal.
Sen kanske du kan anställa någon som kör planhyveln du utökat verksamheten med. Just denna typ av företagsamhet och initativförmåga älskar grannar kan jag lova. Sen ser ni till att ofta jobba natt så du kan fakturera för nattillägg. Vad tror han om det hela?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Runka ögonbrynen