Sv: Här postar vi allt möjligt
Äggsakt!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 822 823 824 825 826 … 897 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
DV imörra. Upp 03:15 som vanligt.
Så nu tar Bleppis och drar kissunderlägget över sig i sin mysiga tiogradiga LSS-kvart för att möta John Böglund.
*Slänger på dig en digital urinskadad men värmande Shit-kukas-banankartong* Sov blött!
Tack! Den/det värmde. Och något mer som värmde också känner och ser jag nu. Ti-hi!
Dags för DV.
Vad är detta för jevfla padelfasoner? Från Knullvärket: "Om du menar alkohol som du beställer på nätet från ett annat EU-land behöver du ha koll på att du alltid ska betala svensk alkoholskatt. Om webbutiken du beställer från ordnar med transporten och är registrerade för alkoholskatt i Sverige, ansvar de för att betala in skatten till Skatteverket. Då är skatten redan inkluderad i det pris du som kund betalar. I de fall webbutiken ber dig att själv boka transporten är det också du som är ansvarig för att se till att alkoholskatten blir inbetald. Du behöver då registrera dig på förhand hos Skatteverket som mottagare av försändelsen och säkerställa att alkoholskatten blir betald.
Om du menar alkohol som du själv handlar och transporterar hem från ett annat EU-land får du ta med dig den mängd alkohol som är för ditt eller din familjs personliga bruk utan att betala några avgifter, under förutsättning att du är minst 20 år gammal. Hälsningar, Linda" HAIWAN!
Jefvla fasoner! Vad är det då för mening att köpa dricka från utländska webbutiker om man ska betala svensk alkoholskatt för det?
Äggsakt! Jevfla Stasi! SHARMOTA!
DV en dag till. *pust pes* Men sen fri hopp-och-lek i 3,5 dagar! MMM-MHM!!! Så nu tar Bleppis på sig nattsärken för att sova. Åter"komner" i morgon då vi kan supah på allvar! God natt!

SIM HALL! "Stå" på dig håmo! KÄMPFEN!
ToF: https://www.youtube.com/watch?v=4DWRMPTF2DE
Mycket runkvänligt jaah!
Då var dagens sna... eeeh... shoppingtur till Glasis afklarad! Åtta Sju"komma"tvåan och två små Klockis blev det. Är ju en dag imorgon också...
Sitter och är sååå nära på att peställa en resa till Pervsterdam måndag-torsdag om en månad just nu, men tvekar...
Efter ett par birabärsa till så lär du nog peställa vare sig du vill eller inte. *Fniss*
Kan tro det. Själv har jag som (o)vana att ringa runt och jevflas med myndigheter, media men också allt som oftast skickat mäjl eller meddelanden till volk med allt möjligt.
Så busiga vi är ti-hi! *Passar över en Knug*
Ti-hi! Och en gång blev det ju lite allvar, vilket jag säderligen perättat. Men en Knug jah! Jo man tackar jaaah! 
Jaah det har du gjort ti-hihihi! Pra gjort av dig anser jag!
Rätta takter! Skit ska skit ha! Bussis uppmuntrar allah till såna saker som du säkert vet.
Åh vilket bra erbjudande! http://www.bodycontact.com/kontaktannon … s-%E5-porr
Sidor Föregående 1 … 822 823 824 825 826 … 897 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt