Tråd: Dagens Ord: Discofitta

Beskrivning: En fitta med vitt äckligt slemm blandat med kiss och svett

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Discofitta

Helt klart bättre och upphetsande med Travolta i sin vita och lite nerkissade kostym i Saturgay Night Fever! Discokuk rockar!

Tjillepitten

Instämmer!

Skaparen av Mortiscism.

https://www.orkelljungaidiotanstalt.se/gayfever.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Mhm... Doften av Travoltas pung...

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Mhm... Doften av Travoltas pung...

Hur tycker du den luktar? Jag känner doften av anis, rönnbär, bävergäll, honung, ammoniak, vanilj, analsekret, pomerans och herrblöja vid dom tillfällena jag fått dofta den. (sägs med släpig överklassig stämma och spretande lillfinger på handen med drinken)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

*Sniff, sniff!*
Jag känner däremot doften av jäst, must, ost och en hint av bajs. En superb blandning aromer må jag säga!
*Torkar mig om näsan med en näsduk av siden och guld, tar en sipp Dong Pungleón. (70 000 kottar/flaska på glasbanken.)*

Skaparen av Mortiscism.

Mycket trefliga beskrivningar mina herrar, jag har en mer pervmatisk syn. Garanterat kan man ana doften av svamp framkallat av gabardin/terylenebyxor som sitter tight om skrevet. Så tighta att man inte kan bära y-frontare under. Friktionen och de häftiga sexiga rörelserna gör att de skär in lite i stjärten och absorberar det härskna rövsmöret och/eller vaselinet.

Tjillepitten

De vita klumparna är väl toapapper som även annars kan dyka upp i synen om man är närgången..
F.ö är väl definitionen främst svett, kiss och allmän könsdoft, vilket beroende på tid från disko alt träning kan vara mer eller mindre angenämt ;)

Thumbs up Thumbs down