Sv: Här postar vi allt möjligt
Härligt Mortis! Så är AFC något att rekommendera ett annat perv för trefvlig bajsutlösning? 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 348 349 350 351 352 … 927 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Härligt Mortis! Så är AFC något att rekommendera ett annat perv för trefvlig bajsutlösning? 
Åhomo Mortis min vän... Jag har redan sagt åt dig att "gå" till Taj-shopen på St Pervsgatan där zoofilaffären fanns förhud. Korset af Buttgatan mittemot "Mattias livs" ligger Mattias jaaah, mer Mustafas getvaselin-gaylivs ligger. tyvärr jobbar ingen Katoi där men blundar man kan man låtsas att runkt fotknölarna kutar en liten ladyboy med skepparkrans.
AFC tycks alltså bara resultera i förstoppning för mig, men har fått vittnesmål från andra hur de har fått sprutlackera porslinstronen efter måltiden. Lyckoflensostar. 
Nä, det är nog starka saker som gäller för min del om det ska bli några spektakulära bs-resultat.
Aahaaa! Då vet jag. Men "kommer" garanterat att testa denna inrättning nästa gång spermobilen skall till Fjollträsk!
Fan... Hade dom blandat sömnmedel i den PHV:n igår tro? 
Hu jaaah, medvetslös sedan tidigt igår kväll.
Vaknade naken hängandes halvvägs in genom fönstret i lekstugan ute på gården...
Nu skulle det allt ha suttit bra med en kopp sprit!
Jovars... Men som vi sagt förr så satans vaniljo-Glasbanken och deras operviga öppettider!
Jefvla oskick! Dom borde ha som en varuautomat i väggen som man kunde handla ifrån.
Jaaah! Bleppe for pervo-president!
JAAAH! Det skulle jag nog passa som! *dröm* (börjar dregglandes nynna Pervikanska pervo-president-temat)
Jaaah fast ska det inte heta: Heil to the Pervsident?
Jo.
Nu ska Bleppe äta KÖRV!
Smaskens! Glöm inte kebabsåsen bara! Brunksås "går" ju brah det med!
Nädå! 
Har äfven på gult babyträck, fittchup, Bögstongurka och rostad röv-lök.
Nämen! Det låter sexklusivt jöö, nästan som körv från CG!
Jo minsannnn...
*böörp*
Nu vill jag ha körv på CG! Detta innebär en fyllestyrning, jaah!
Jag köpte lite Mongoraja på Willys i förrgår. Nu kan jag inte sluta kladda ner min korv med den! 450ml i analvänlig, dildoformad förpackning ifall man vill hälla i lite i stjärtis och lukta indier när man bajsar. https://www.willys.se/produkt/Mangoraja … 1291236_ST
Undrar om mongorajan blir bra ihop med trinidad-körven? 
Jaaaah det tror jag blir fint som kuk! Måste testas i helgen!
Gör det Bussis!
Funderar på att testa att sätta i en flaska PHV i en 500g. falukörv på samma sätt som man sett vaniljos göra med vattenmeloner. Då har man ju både en redig knegarlunch och fylla i ett.
Sedan "kommer" jag passera Norrpöking på fredag i södergående riktning på E4:an runt klockan 19:30. Då får det nog bli till att burna in på Leons! Har ju gott om tid att sööooupa på "allvar" när jag "kommer" hem 2,5 timme senare...
Sidor Föregående 1 … 348 349 350 351 352 … 927 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt