Tråd: Köpa bajs i affären
Ska gå ner till den lokala ICA-handlaren i morgon och försöka kränga ett lass av min egna prima vara. 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Köpa bajs i affären
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ska gå ner till den lokala ICA-handlaren i morgon och försöka kränga ett lass av min egna prima vara. 
Pervoturismen till Nordkorea ökar lavinartat. UD kliar sig förbryllat i huvudet när ansökningarna om visum till Nordkorea ökar med flera tusen procent.
Ekologiskt är det ju iaf.
Nu är biljetterna äntligen beställda. Någon som hänger med? Egen gaffel medtages, då jag tycker det är lite snuskigt att dela på samma. 
Jag har fribiljett till Nordkorea..Perversionens förlovade land..
JONG YNF!
Kim Il Ynf!
Sperma Il Ynf i Ballefjong!
Kung Song XIV Blepp, den kladdige.
som ynfar den heliga hermelinen med spermatiska jong's!
Sieg Ynf Il!
Men guu vad sugen jag blev nu! Men vad går du på för lyxpervo-ICA egentligen? Här fanns den då inte. Men däremot så hittade jag dessa på min lokala ICA's bokrea idag:

Hade dom inte senaste i seriern lättattläsa: Märta rider svarta batongen?
ICA-gourmé finns i utvälda städer.
- Tyvärr slutsåld. 
- Ok. Kan tänka mig att denna finns i Örkelljunga?
Jag köpte upp alla 400 exemplaren i Örkelljunga men är säker på att det finns i Kalmar.
Du kan få köpa en kopia om du är snäll. Var ska jag skicka den?
Jag köpte upp alla 400 exemplaren i Örkelljunga men är säker på att det finns i Kalmar.
Du kan få köpa en kopia om du är snäll. Var ska jag skicka den?
Bleppe, Hus P2, avd. PIVA, Länssjukhuset, Kalmar.
Här är förresten ett nytaget kort från dagrummet:
Dom är lite kleptomaniska av sig, så det är bäst du förpackar det väl så man inte kan veta vad det innehåller.
Sen ska det ju även passera Systers stränga kontroll:
Jag lägger boken innuti ett nerkladdat exemplar av "Extreme German Anal Fising Review" och lägger den i en genomskinlig plastpåse. Då är det väl ingen som kommer märka något?
Men se är det inte en ung Syster märta som provsmakra spermaprover innan dom fick råd med spermaanalysatorn Speromsonix 500.
Det blir bra det. Dom är mera inne på "Hungarian Latexscat", så dom lär låta bli den.
Visst är det Märta. 
Det var så syster Märta byggde upp sin trinda fina kropp en gång i tiden...
Ett stop sperma om dagen är bra för magen.
U-båt är kul att göra. Man släpper ner ett shotsglas med fittsaft i stopet, alternativt vänder på ingredienserna, helt beroende på tycke och smak.
Syster Märta producerade stora mängder fittsaft i sin ungdom som hon sålde på basarer och torg. Det var så hon byggde upp sitt affärsimperium som senare inspirerade Kampfrad.
Impregnerande må jag säga!
Vad har du gjort idag då, Ostis? 
Som vanligt har jag suttit och tryck frenetiskt på F5 hela dan och hoppas att nån skulle skriva här. Vad har du gjort din kladdige spermobilator?
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Köpa bajs i affären